مرجع خبری پرسپولیس : بازگشت علي كريمي به تمرين پرسپوليس، مهمترين اتفاق روز سوم تمرين‌هاي سرخ‌ها در فصل جديد بود. كريمي طبق عادت هميشگي و سحرخيزي‌اش ساعت 7 صبح در ورزشگاه درفشي‌فر حاضر شد.

 

شماره 8 در طول تمرين همراه مهدي مهدوي‌كيا بود و البته از پشت درهاي بسته ورزشگاه مي‌شنيد كه معدود هواداران پشت در مانده چطور تشويقش مي‌كنند.

 

كريمي در پايان تمرين بازيكنان را صدا كرد و همگي حلقه‌اي بستند و با فرياد «يا علي» تمرين تمام شد. جادوگر در پايان دقايقي با بدنساز تيم صحبت كرد. او لحظاتي سر به سر پزشك تيم هم مي‌گذاشت و با او شوخي مي‌كرد.

حدود 70هوادار پرسپوليس بعد از تمرين ديروز مقابل ورودي ورزشگاه درفشي‌فر با داشتن پلاكاردي در زمينه حمايت از علي كريمي، منتظر بودند با كاپيتان تيمشان روبرو شوند اما كريمي به دليل تمرين‌هاي اختصاصي قصد داشت تا تمرين بعد از ظهر در ورزشگاه درفشي‌فر بماند. به همين دليل علي‌رغم تشويق شديد هواداران كه از كريمي مي‌خواستند مقابل ورودي ورزشگاه درفشي‌فر بيايد تا با او عكس يادگاري يا امضا بگيرند از هواداران عذرخواهي كرد و براي آنها پيام فرستاد.

هواداران پرسپوليس حتي 90دقيقه بعد از تمرين هم پشت ورودي ورزشگاه درفشي‌فر ماندند و به تشويق شديد كريمي پرداختند. كريمي هم هر چند دقيقه يك‌بار از سالن بدنسازي به كنار زمين مي‌آمد و براي هواداران دستي تكان مي‌داد.

شماره 8 قرمزها ديروز يكي از آن كارهاي خاص خود را انجام داد و بعد از پايان تمرين در ميان شگفتي همبازيان و مربيانش در ورزشگاه درفشي‌فر ماندني شد تا در تمرين بعد از ظهر هم حاضر باشد. ظاهرا كريمي به خاطر دوري منزلش و مسافتي كه بايد برود و برگردد در درفشي‌فر ماندني شد، هر چند او عاشق تمرين است و با احتساب ساعت خروجش از محل تمرين حدود 13 ساعت در ورزشگاه درفشي‌فر ماندني شد!

حضور كريمي در تمرين پرسپوليس هم از اين حيث جالب و عجيب بود كه او تنها 6 روز بعد از بازي تيم ملي با قطر در تمرين تيمش شركت كرد آن هم در صورتي كه پرسپوليس 10 و كی روش 20 روز به بازيكنانشان استراحت داده بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)