مرجع خبری پرسپولیس : مديرحقوقي باشگاه پرسپوليس از ارسال پاسخ‌نامه‌اي 7 صفحه‌اي به دادگاه عالي ورزش (CAS ) در مورد پرونده آلفا داد.


با توجه به بررسي‌هاي انجام شده از سوي باشگاه پرسپوليس پرونده آلفا تا حدود زيادي بسته شده، اما يك ايراني كه در اين پرونده دست دارد از طريق فيفا و دادگاه عالي CAS دعواي جديدي را شروع كرده است.

مصطفي شكري مديرحقوقي باشگاه پرسپوليس در اين باره  گفت: طرف ايراني با توجه به حرف‌هاي يك‌طرفه‌اي كه در مورد پرونده آلفا در دادگاه عالي CAS مطرح كرده باعث شده اين دادگاه به حرف‌هاي او رسيدگي كند و طي نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس براي دومين بار اين موضوع را اعلام كند. به همين دليل ما هم در پاسخ اظهارات CAS لايحه‌اي 7 صفحه‌اي و كامل را به آنها ارسال و دفاعيات خود را اعلام كرديم و منتظر جواب هستيم. اين نامه 2 روز گذشته ارسال شده است.

وي افزود: طرف دعواي ايراني اعلام كرده بابت بسته شدن پرونده آلفا بايد مبلغي به او پرداخت كنيم كه اين خواسته اشتباه است.

 

شكري در خصوص پرونده وينگادا و كاروانهو دو مربي پرتغالي سابق پرسپوليس كه به دليل پرداخت نشدن مطالباتشان به فيفا شكايت كرده بودند گفت: فيفا در نامه‌اي به ما اعلام كرده كه بايد هرچه سريع‌تر در خصوص اين دو نفر اقدام كنيم. پرونده را مجددا بررسي كرديم و در نامه‌اي به فيفا اعلام كرديم عددي مشخص و جامع‌ از سوي اين دو مربي خارجي به ما اعلام شود.

مديرحقوقي باشگاه پرسپوليس عنوان كرد: به محض اعلام نامه جديد فيفا به آنها پاسخ خواهيم داد. با وجود اينكه به آنها اعلام كرديم آمادگي داريم با نمايندگان اين دو مربي پرتغالي وارد مذاكره شويم ولي تا وقتي كه مبلغ طلب دو مربي پرتغالي از طرف فيفا اعلام نشود اين پرونده را باز نگه مي‌داريم و بررسي‌‌هاي خود را اعلام مي‌كنيم.

شكري در جواب سئوالي در خصوص ساير طلبكاران باشگاه پرسپوليس گفت: پرسپوليس طلبكاراني دارد كه در بين آنها افشين پيرواني و نعيم سعداوي نيز ديده مي‌شوند اما هيچكدام از اين پرونده‌ها حقوقي نيست و به دنبال ايجاد منابع مالي براي پرداخت بدهي‌ها هستيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)