مرجع خبری پرسپولیس : مدير فني تيم فوتبال استيل آذين گفت: نمي‌دانم دستمزد زياد يك مربي نشانه چه امري مي‌تواند باشد.

حشمت مهاجراني در مورد خبر پيشنهاد 7 ميليون دلاري(7 ميليارد تومان) باشگاه استيل آذين به مصطفي دنيزلي گفت: شب گذشته در منزل حسين هدايتي به مناسبت ايام فاطميه مراسمي برگزار شد. اهالي ورزش نيز در اين جلسه حضور داشتند از علي پروين تا محمد زادمهر و افشين پيرواني و… اما خبري در اين زمينه منتشر نشد. نمي‌دانم شايد با توجه به اينكه روزنامه‌هاي تركيه اين خبر را نوشتند درست باشد. از قديم گفته‌اند تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها، به هر حال من در جريان اين خبر نيستم.

وي در مورد اينكه آيا يك مربي 7 ميليارد توماني حاضر است زير نظر او به عنوان مدير فني كار كند يا نه گفت: من نمي‌دانم دستمزد زياد يك مربي نشانه چيست. آيا نشان از خوب بودن آن مربي دارد يا مطلب ديگري. با اين حال زماني به آدم مي‌گويند حاضري با فلان مربي كار كني اما در مورد دستمزد نمي‌دانم چه بگويم.

مهاجراني در مورد اينكه فصل آينده در استيل آذين حضور خواهد داشت يا نه و پيرواني سرمربي موقت اين تيم بوده يا نه عنوان كرد: در مورد خودم هنوز تصميمي گرفته نشده و بعد از مسابقه با استقلال اهواز و پايان فصل همه چيز مشخص مي‌شود. باشگاه حتي در مورد بازيكنان هم تصميمي نگرفته اما در مورد افشين پيرواني بايد از خودش سوال كنيد كه آيا مربي موقت بوده يا فصل آينده هم هدايت اين تيم را بر عهده خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)