مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: ۸ باشگاه تعهد داده‌اند تا قبل از هفته پنجم شناسنامه سلامت بازیکنان را تحویل می‌دهند.

 

احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال کشورمان درباره اینکه  احتمال دارد باشگاهی یکی از بازیکنان خود را به دلایل پزشکی از فهرست حذف کند، اظهار داشت:

 

طبق آئین نامه سازمان لیگ باشگاهی که بخواهد به دلیل پزشکی بازیکن مصدومی را از فهرست خود حذف کند باید به کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال مراجعه کند. کمیته پزشکی پس از معاینات و بررسی دقیق در صورتی که بازیکن در نیم فصل اول تا 6 ماه نتواند بازی کند تایید می کند که این بازیکن می تواند از لیست خارج شود.

 

وی درباره شناسنامه سلامت بازیکنان گفت: از 18 باشگاه لیگ برتری 10 باشگاه مدارک بازیکنان را آورده و شناسنامه بازیکنان آنها صادر شده است اما 8 باشگاه پیکان، گهرزاگرس، راه آهن، تراکتورسازی، پرسپولیس، فجرسپاسی، آلومینیوم و سایپا تعهد داده اند تا قبل از هفته پنجم مدارک بازیکنان را تحویل دهند در غیر این صورت کارت بازی های این تیم ها باطل می شود.

 

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس معاینات بازیکنان خود را انجام داده و باید شناسنامه استاندارد بازیکنان را تحویل دهد و باشگاه آلومینیوم هم 50 درصد کار را انجام داده است.

 

وی در مورد نمونه گیری های دوپینگ صورت گرفته قبل از شروع مسابقات گفت: 10 باشگاه در فرایند نمونه گیری خارج از مسابقه حضور داشتند و منتظر جواب این آزمایشات هستیم. این نمونه گیری های خارج از فصل در لیگ دسته اول هم خواهیم داشت. همچنین تیم های لیگ دسته اولی هم باید پرونده سلامت بازیکنان خود را به کمیته پزشکی فدراسیون تحویل دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)