پرسپولیس نیوز : منصور ابراهیم زاده جدی ترین گزینه هدایت پرسپولیس بوده و احتمالا تا فرداشب به عنوان سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.

 

به گزارش اختصاصی پرسپولیس نیوز و به نقل از منابع آگاه مذاکرات برای سپردن هدایت تیم فوتبال پرسپولیس به منصور ابراهیم زاده از شب گذشته آغاز شد و امروز وکیل این مربی با سردار رویانیان دیدار و مذاکره کرد.

 

مسئولان نفت تصور می کردند که طی روزهای پنجشنبه و جمعه با ابراهیم زاده برای تمدید قرارداد با این مربی به توافق می رسند اما مذاکرات باشگاه پرسپولیس با این مربی این اتفاق را منتفی کرد. پیش از این باشگاه های تراکتورسازی و صبای قم نیز ابراهیم زاده را رسما به عنوان گزینه های سرمربی گری خود معرفی کرده بودند. این مربی هفته گذشته نیز اعلام کرده بود برنامه خود را برای قبول سرمربی گری سپاهان به مسئولان این باشگاه ارائه کرده است.

 

پس از استعفای یحیی گل محمدی از سرمربی گری پرسپولیس نام منصور ابراهیم زاده به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم فوتبال پرسپولیس مطرح شد اما این گزینه به دلیل پرسپولیسی نبودن با مخالفت هیئت مدیره و کمیته فنی باشگاه از شانس های قبول هدایت پرسپولیس خارج شد.

 

اما واکنش های هواداران نسبت به انتخاب یک گزینه پرسپولیسی از میان پیروانی ، درخشان و مایلی کهن و نظرات منفی آنان در سایت های هواداری از جمله پرسپولیس نیوز و در ادامه مخالفت علی دایی برای مذاکره با پرسپولیس در نهایت پرسپولیسی ها را به گزینه غیرپرسپولیسی منصور ابراهیم زاده بازگرداند.

 

شب گذشته مذاکرات پرسپولیس با منصور ابراهیم زاده آغاز شد و امروز نیز وکیل وی دیداری با محمد رویانیان داشت و در این جلسه ارتباط تلفنی با منصور ابراهیم زاده در کربلا برقرار شده و این مربی موافقت خود را با قبول هدایت پرسپولیس عنوان کرد. در این میان برخی خبرگزاری ها مدعی سرمربی گری ابراهیم زاده در پرسپولیس شدند که با اعلام روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر خود را اصلاح کردند.

 

با توجه به اینکه علی دایی هنوز شانس هدایت پرسپولیس را دارد پرسپولیسی ها رسما منصور ابراهیم زاده را به عنوان سرمربی اعلام نکرده اند اما این مربی به احتمال 70 درصد تا فردا به عنوان سرمربی پرسپولیس اعلام خواهد شد. ابراهیم زاده فردا به ایران بازمی گردد.

 

 انتهای گزارش اختصاصی/

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)