پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس به دعوت شرکت همراه اول امروز در نمایشگاه تلکام حضور یافت و ضمن تشکیل جلسه‌ای با مدیر عامل این شرکت به رسم یادبود پیراهن پرسپولیس را به وی اهدا کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری امروز دوشنبه به دعوت شرکت همراه اول در نمایشگاه تلکام حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن از غرفه همراه اول دیدن کرد.

وی در جریان این بازدید، جلسه‌ای هم با وحید صدوقی مدیر عامل شرکت همراه اول داشت که در جریان آن درباره همکاری‌های پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در مراسمی که با حضور مصطفی آجورلو، نماینده باشگاه استقلال و محمود خوردبین، به رسم یادبود پیراهن پرسپولیس را تقدیم وی کرد.

علی اکبر طاهری در ادامه حضور خود در نمایشگاه تلکام، در بازدید از غرفه جیرینگ همراه اول، سامانه #711* را به طور رسمی افتتاح کرد.

این سامانه در اختیار هواداران پرسپولیس قرار دارد تا ضمن آنکه با خرید شارژ، 30 درصد اعتبار بیشتر دریافت می‌کنند، از محل هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، مبلغی هم به باشگاه و تیم محبوبشان اختصاص یابد.

در جریان این مراسم دو طرف ابراز امیدواری کردند با توجه به اینکه هواداران باید برای شارژ اعتبار خود از راهکاری استفاده کنند، با بهره گرفتن از این سامانه، ضمن استفاده از فرصت شارژ بیشتر به تیم خود کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)