خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم ملی گفت: دوست دارم بگویید 74 بازی ملی دارم تا با شماره پیراهنم جور در آید

سید جلال حسینی پیرامون بازی با ازبکستان اظهار داشت:بازی سختی است،ازبکستان قطر را در دوحه برده و با کره هم مساوی کرده است.اینها نشانه هایی از یک تیم با قدرت زیاد است .بی شک در دوره مقدماتی بازی با ازبکستان یکی از سخت ترین بازی های ما به شمار می رود.

وی افزود:تیم ازبکستان پیشرفت های بسیاری داشته است و چند لژیونر در تیمش دارد به همین خاطر باید حواس خود را بیش از بازی رفت با این تیم جمع کنیم.

وی درباره درخواست بازیکنان مبنی بر اینکه علی کریمی برای بازی با ازبکستان روی نیمکت بنشیند گفت:کریمی خودش از این درخواست خبر ندارد اما وجود او برای تیم باعث افزایش روحیه است،اگر علی می توانست در این بازی به میدان بیاید که دیگر حرف نداشت زیرا با تجربه ای که دارد می توانست کمک زیادی به ما بکند.
وی در باره اینکه چرا پیش از بازی با ازبکستان حمایت ها ی صورت گرفته مانند بازی با کره نبود، اظهار داشت:آن زمان هم مسئولین به ما لطف کردند و تشریف آوردند ما هم وظیفه داشتیم از آنها تشکر کنیم.درست است این بازی حساس تر از بازی پیش است اما از مسئولین توقعی نداریم.

با توجه به اینکه حسینی مقابل ازبکستان هفتاد و سومین بازی ملی خود را انجام می دهد در پاسخ به اینکه آیا از این موضوع خبر داشت یا خیر عنوان کرد:به طور دقیق نمی دانستم چند بازی ملی دارم اما دوست دارم بگویید 74 بازی ملی دارم تا با شماره پیراهنم جور در آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)