خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که در نیمه اول مسابقه برابر ذوب آهن دو بر صفر عقب افتاده بود در نهایت برابر میهمان خود به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 17:35 امروز در حضور 10 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان با نتیجه سه بر دو برابر حریف خود به برتری رسیدند.

 

 پیام صادقیان در دقیقه 5 و نورمحمدی( مدافع پرسپولیس) به اشتباه در دقیقه 15 ذوب آهن را دو بر صفر پیش انداختند اما مهدی مهدوی‌کیا در دقیقه 45+1 نیمه اول یکی از گل ها را جبران کرد. در نیمه دوم مهدوی کیا فرصت داشت که با یک ضربه پنالتی در دقیقه 53 بازی را به تساوی بکشاند اما  ضربه او را بوژوویچ دروازه‌بان تازه وارد ذوب آهن دفع کرد و در ادامه محمد نوری در دقیقه 75 گل مساوی پرسولیس را به ثمر رساند.

درحالی که بازی در دقیقه ۹۰+۶ در جریان بود کریم انصاری فرد گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

سعید‌عبدا‌لله‌پور در دقیقه 26 و مسعود همامی در دقیقه 52 از ذوب آهن با دریافت کارت قرمز اخراج شدند.

محسن ترکی داور مسابقه به پیام صادقیان، محمد صلصالی، سینا عشوری و قاسم حدادی‌فر و بوژوویچ از ذوب آهن و هادی نوروزی، سیدجلال حسینی و کریم انصاری‌فرد از پرسپولیس نیز کارت زرد داد.

 

حسینی با دریافت کارت زرد مسابقه هفته بعد پرسپولیس برابر ملوان را از دست داد.

پرسپولیس با این پیروزی 20 امتیازی شد و به پله دهم صعود کرد و ذوب آهن هم12 امتیازی باقی ماند و در همان رده شانزدهم باقی‌ ماند.

ترکیب پرسپولیس: شهاب گردان، سیدجلال حسینی، محسن‌بنگر، علیرضا نورمحمدی( از دقیقه 65 جواد کاظمیان)، مهرداد پولادی( از دقیقه 35 غلامرضا رضایی)، حسین ماهینی، میثم تقی‌زاده، مهدی مهدوی‌کیا، محمد نوری، هادی نوروزی( از دقیقه 75 امیرحسین فشنگچی) و کریم انصاری فرد

سرمربی: مانوئل ژوزه

ترکیب ذوب آهن: مسعود همامی، سپهر حیدری، محمد صلصالی، بهمن مالکی، سعید عبدالله‌پور، سینا عشوری، مهدی رجب‌زاده، قاسم حدادی فر( از دقیقه 70 هوگو ماچادو)، محسن مسلمان( از دقیقه 53 لارکو بوژوویچ)، اسماعیل فرهادی و پیام صادقیان

سرمربی: فرهاد کاظمی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)