مرجع خبری پرسپولیس : رييس كميته انضباطي از برنامه‌هاي ويژه اين كميته براي دربي 75 خبر داد و گفت: در داربي هفتاد و پنجم ماموراني را به طور نامحسوس ميان تماشاگران پرسپوليس و استقلال و محوطه استاديوم آزادي خواهيم داشت.

 

اسماعيل حسن‌زاده از برخورد شديد كميته انضباطي فدراسيون فوتبال با فحاشي‌هاي بعضي تماشاگران تيم داماش خبر داد و اظهار كرد:

 

بنده خودم در استاديوم شهيد عضدي محل برگزاري دو تيم داماش و پرسپوليس حضور داشتم و مواردي را يادداشت كردم. منتظر گزارش ناظر مسابقه و داوري هستم تا با جمع‌بندي موارد راي مناسبي را صادر كنيم.

 

وي افزود: علاوه بر اين مساله ما شاهد فحاشي‌ها و اهانت‌هايي از سوي تماشاگران داماش عليه برخي بازيكنان و مسوولان تيم ملوان بوديم كه اصلا ارتباطي به آن مسابقه نداشتند. اين هم جاي تعجب داشت و هم تاسف‌بار بود. كميته انضباطي قطعا برخورد شديدي را در اين باره بويژه در آستانه دربي گيلان خواهد داشت تا از اين پس كسي جرات نكند، چنين رفتاري داشته باشد.

 

رييس كميته انضباطي در واكنش به اظهارات سيدجلال حسيني كه پس از فحاشي‌ها عليه او در بازي با داماش گفته بود از “اين پس من هم هر چه به دهانم بيايد مي‌گويم” اظهار كرد: سيدجلال عصباني بود كه بد صحبت كرد. فوتباليست آرام و مودبي چون او وقتي با بي‌حرمتي‌ها و اهانت‌ها مواجه شده و طبيعتا ناراحت مي‌شود، اول صبر كند ببيند كميته انضباطي چه برخوردي خواهد داشت، بعدا اين طور واكنش دهد. هر چند تحت هر شرايطي حركت ناپسند فحاشي مورد تاييد هيچ كسي نيست. ما اين موارد را هم ثبت كرده و در راي كميته انضباطي مدنظر قرار مي‌گيرد.

 

حسن‌زاده درباره رفتار آرش برهاني در بازي استقلال برابر ملوان كه به عمد مچ پاي بازيكن حريف را لگد كرد، گفت: به اين مورد هم با ديدن تصاوير آن مسابقه رسيدگي مي‌كنيم. ممكن است اين حركت او در گزارش ناظر داوري آمده باشد. حتي اگر در گزارش هم نباشد، قانون اين اجازه را به ما مي‌دهد كه آن را رسيدگي كنيم.

 

وي از كنترل نامحسوس و ويژه تماشاگران دربي هفتاد و پنجم توسط ماموران كميته انضباطي خبر داد و در اين باره گفت: ما برنامه ويژه‌اي براي كنترل تماشاگران داريم. بنده خودم در ورزشگاه خواهم بود و ماموراني را انتخاب كرده‌ايم كه به طور نامحسوس در ميان تماشاگران پرسپوليس و هم تماشاگران استقلال حضور پيدا خواهند كرد و رفتارشان را ثبت مي‌كنند. كميته انضباطي برخورد بسيار جدي را با هرگونه رفتار خلاف اصول اخلاقي و قانوني خواهد داشت. ما حتي در محوطه ورزشگاه‌، پاركينگ‌ها و… هم ماموراني را به كار مي‌‌گماريم.

 

حسن‌زاده در پايان گفت: در صورتی که لازم باشد کسر امتیاز را هم برای کسانی که فضای ورزشگاهها را آلوده می‌کنند در نظر گرفته‌ایم و به شدت با هواداران و بازیکنان و کسانی که بخواهند فحاشی كنند، برخورد خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)