خبرگزاری پرسپولیس : مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس مصدومیت نیلسون را جدی ندانست و از حضور قطعی این دروازه‌بان برزیلی در دربی خبر داد.

سعید عزیزیان در مورد وضعیت نیلسون دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: این دروازه‌بان از بند مصدومیت رها شده و با تفکر حرفه‌ای خوب تمرین می‌کند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: خیال هواداران راحت باشد زیرا نیلسون هیچ مشکلی ندارد و قطعا در دربی به میدان خواهد رفت.

از سوی دیگر وجیه‌الله چشمه‌سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس هم در مورد وضعیت نهایی مهدوی‌کیا و کریمی گفت: این دو بازیکن روزی دو جلسه زیر نظر میثم علی‌پور فیزیوتراپ تیم تمرین می‌کنند و امیدواریم با دعای خیر هواداران مشکل آنها برای این بازی برطرف شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه برای حضور این دو بازیکن در دربی ناامید نیستیم، اظهار داشت: اگر شرایط درمان کریمی و مهدوی‌کیا به همین منوال ادامه پیدا کند، تا حدود 70 درصد این بازیکنان به دربی می‌روند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و سوم لیگ برتر ساعت 15 روز جمعه ششم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)