خبرگزاری پرسپولیس : علی کریمی به شدت از سوی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تشویق می شود.

علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل باشگاه به همراه معاونانش از جمله امین نوروزی در اردوی استقلال حاضر شدند.

* داریوش ارجمند هنرپیشه سینما و تلویزیون نیز یکی از میهمانان ویژه اردوی استقلال بود.

* گروه گزارشگران تلویزیون‌های خارجی و داخلی در بیرون از ورزشگاه از حضور تماشاگران در ورزشگاه پوشش تصویری می‌دهند و حتی با آنها مصاحبه می‌کنند.

* تماشاگران حاضر در ورزشگاه کری خوانی را شروع کردند و هواداران استقلال تا شماره 4 می‌شمارند که نمایانگر پیروزی در 4 دربی متوالی است و هواداران پرسپولیس تا شماره 6 می‌شمارند که منظورشان پیروزی تاریخ 6 بر صفر برابر استقلال است.

* در ورزشگاه ترانه‌هایی از خواننده‌های ایرانی مثل فرمان فتحعلیان و احسان خواجه امیری پخش می‌شود.

* امیر قلعه‌نویی از سوی تماشاگران استقلال به شدت تشویق می‌شود و هواداران پرسپولیس علی کریمی را که حتی در لیست 18 نفره این تیم قرار ندارد، مورد تشویق قرار می‌دهند.

* تماشاگران دو تیم موج مکزیکی در ورزشگاه به راه انداختند. برخی تماشاگران هم برای در امان ماندن از سرما با پتو به ورزشگاه آمده‌اند.

* هواداران استقلال بیشتر پیراهن فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان را بر تن دارند و هواداران پرسپولیس پیراهن علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا را بر تن دارند.

* حدود 200 همیار فرهنگی لیگ برتر که لباس‌های پرچم ایران بر تن دارند، در بین تماشاگران حضور دارند.

 * درحالیکه نظم خاصی برای فروش بلیت در باجه‌های بلیت فروشی حاکم بود اما بازهم مقابل گیت‌های فروش بلیت‌های 10 هزار تومانی بازار سیاه به راه افتاده و حدود 4 برابر قیمت واقعی این بلیت‌ها به فروش می‌رسیدند.
* مقابل پارکینگ‌‎های درب غربی تجمع زیادی بود.
* تعدادی از هواداران با قوطی‌های رنگ مقابل درهای غربی و شرقی ورزشگاه مستقر شده و صورت‌های تماشاگران دو تیم را رنگ‌آمیزی می‌کردند.
* طبق روال سال‌های گذشته در میادین اصلی شهر مینی‌بوس‌های حضور دارند که تماشاگران را به ورزشگاه آزادی می‌رسانند.
* ماشین‌های هواداران دو تیم هم با بیرون انداختن پرچم‌های سرخابی از وسائل نقلیه، جلوه خاصی به اتوبان‌های ورودی ورزشگاه داده بودند.
* شهبازی یکی از مسئولان سازمان لیگ، نخستین مسئول از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بود که قبل از ساعت 9 صبح وارد ورزشگاه شد.
* تماشاگران استقلال در شعاری عجیب به تشویق حمید استیلی سرمربی پیشین پرسپولیس پرداختند، شعاری که جنبه طعنه آمیز داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)