تیم فولام در دیداری که هافبک ایرانی خود را پنجاه دقیقه در ترکیب خود داشت، مقابل کاردیف متحمل شکست 3 بر یک شد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس عصر امروز (شنبه) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد.

تیم رده بیستمی فولام که «اشکان دژاگه» بازیکن ملی پوش ایرانی خود را از ابتدا در ترکیب خود داشت، در زمین تیم کاردیف به میدان رفت و در پایان 3 بر یک شکست خورد تا در آستانه سقوط قرار بگیرد.

در آخرین دقیقه نیمه نخست این دیدار، «استیون کولکر» برای کاردیف گلزنی کرد تا کار فولام برای کسب امتیاز از این دیدار خارج از خانه سخت شود.

تیم فولام که امتیازات را از دست رفته می دید، در نیمه دوم تلاش خود را مضاعف کرد تا در دقیقه 59 توسط «لوییس هالتبی» به گل تساوی دست یابد اما «استیون کولکر» دوباره کاردیف را پیش انداخت و دقایقی پس از آن «ساشا ریتر» مدافع فولام به اشتباه دروازه تیم خود را گشود تا این تیم شکست دیگری را تجربه کند.

فولام با پذیرش این شکست 3 بر یک با 21 امتیاز در قعر جدول رده بندی باقی ماند تا با شرایط سختی برای بقاء در لیگ برتر روبرو شود و کاردیف نیز 25 امتیازی شد.

«اشکان دژاگه» هافبک ایرانی فولام در این دیدار، پنجاه دقیقه در میدان بود و جای خود را به «کاراگونیس» داد.

در دیگر بازی، کریستال پالاس میزبان ساوتهمپتون بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در دقیقه 37 این دیدار، «جیمز رودریگز» گل نخست را برای ساوتهمپتون به ارمغان آورد.

همچنین دیدار تیم های نوریچ و استوک سیتی نیز با تساوی یک بر یک همراه شد.

«بردلی جانسون» در دقیقه 56 برای نوریچ و «جاناتان والترز» دقیقه 73 (پنالتی) برای استوک سیتی گلزنی کردند.

پیش از این نیز منچستریونایتد در زمین وست برومویچ با 3 گل به پیروزی دست یافته بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)