پرسپولیس نیوز : درگیری و کتک‌کاری محمدرضا خانزاده با هوادار پرسپولیس در قطر به سوژه روز رسانه‌های ورزشی تبدیل شده است.

در همین راستا شنیده شد که سوشا مکانی هم وارد این دعوا شده و حتی هوادار مضروب هم ادعا کرده که گلر پرسپولیس به همراه خانزاده او را کتک زده‌اند و … در همین راستا بد ندیدیم با خود سوشا مکانی تماس بگیریم.

 

چرا قاطي دعواي خانزاده شدي؟
(با تعجب) من؟!

ولي هوادار مضروب گفته كه هم سوشا مكاني مرا زد و هم خانزاده!
نه بابا! من نمي‌دانم چرا سر هر مسئله‌اي اسم سوشا مكاني وسط مي‌آيد!

يعني درگير نشدي؟
من نه فحاشي كرده و نه به كسي بي‌احترامي کردم و نه حتي درگير شدم. فاصله من با آن هوادار 40 متر بود. اصلاً نزديك او نشدم. همه اين حرف‌ها دروغ است.

قضیه چه بوده؟ خودت تعريف مي‌كني؟
داشتم از رختكن بيرون مي‌آمدم و از همه جا هم بي‌خبر بودم. در آن حالت ناراحتي پس از شكست شنيدم كه يك نفر دارد به زبان فارسي به بازيكنان پرسپوليس فحاشي مي‌كند. بلافاصله به سمت پليس رفتم و به او گفتم دارند به ما فحش مي‌دهند اما طرف چون فارسي بلد نبود، واكنشي نشان نداد.

و تصميم گرفتي خودت دخالت كني؟!
نه، اتفاقاً آقا كريم آنجا بود،‌ جلويم را گرفت و به من گفت كه به تو هيچ ربطي ندارد. گفتم آقا كريم فحش مي‌دهند. باز هم گفت بگذار فحش بدهند، برو سوار اتوبوس شو!

و تو هم گوش كردي؟
مگر مي‌شود حرف آقا كريم را گوش نكرد. مي‌توانيد از خود آقاي باقري بپرسيد. آن هوادار دروغ مي‌گويد. من كجا او را زدم؟ حتي نزديكش هم نشدم!

به هواداران پرسپوليس حق مي‌دهي كه عصباني باشند؟
هميشه حق با هوادار است. آنها احساس دارند ولي اينكه يك نفر فحش ناموسي به همه بدهد، كار درستي است؟

بارها توي استاديوم آزادي اين اتفاق افتاده است. نمي‌شود كه با همه هواداران درگير شد و …
من هم حرفي نزدم. همه ما عصبي بوديم و هواداران هم همين طور.

حركت محمد خانزاده همبازي‌ات را تأييد مي‌كني؟
ببينيد من در جايگاهي نيستم كه بخواهم درباره همبازي‌ام يا رفتارش نظر بدهم. بايد از خود خانزاده بپرسيد كه چه اتفاقي افتاده است. باور كنيد من تا پايان ماجرا و سوار شدن به اتوبوس هم نمي‌دانستم آن هوادار به چه كسي دارد فحش مي‌دهد. آن مسئله نبايد پيش مي‌آمد كه آمد ولي بايد 4 تا بزرگ‌تر در اين رابطه نظر بدهند.

بسيار خوب، چرا از دقيقه 70 به بعد بازي با لخويا واداديد؟
45 دقيقه نخست و تا قبل از گل اول لخويا خيلي داشتيم خوب و منطقي بازي مي‌كرديم و خواسته‌هاي تاكتيكي كادر فني هم داشت اجرا مي‌شد اما بعد از آن گل تيم پاشيد! متأسفانه يكي از مشكلات پرسپوليس در فصل جاري اين است كه بعد از گل خوردن همه بچه‌ها مي‌خواهند جلو بروند و كمك كنند. همين مسئله نظم تيم را به هم مي‌ريزد و به نظرم همين اتفاق ناخواسته باعث شد 3 گل بخوريم.

يك‌شنبه با سايپا در ليگ برتر بازي داريد. اين بازي را چطور مي‌بيني؟
به نظر من بازي حساسي است. پرسپوليس بايد سايپا را ببرد تا به حاشيه امنيت برسد و با وجود تمام مشكلات ان‌شاءا… دست پر ورزشگاه انقلاب كرج را ترك خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)