پرسپولیس نیوز : کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال برنامه‌های فرهنگی دیدار دوستانه ایران و ژاپن را اعلام کرد.

محمدرضا ملامحمد، رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌های ویژه دیدار دوستانه ایران و ژاپن به سایت فدراسیون فوتبال گفت: کمیته فرهنگی فدراسیون در دیدار دوستانه ایران – ژاپن همانند دیگر بازی‌های ملی برنامه‌های خود را اجرا می‌کند که با توجه به اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده، اقدامات ویژه‌تری را به اجرا خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: طبق روال گذشته از یک ساعت و نیم پیش از آغاز بازی برنامه‌های ما آغاز خواهد شد که پخش موسیقی و ایجاد شور و نشاط بین تماشاگران بخشی از آن است. همچنین 22 کودک خردسال با لباس‌های منقش به تصویر مرحوم هادی نوروزی به همراه بازیکنان ملی‌پوش وارد زمین خواهند شد. از دیگر اقدامات فرهنگی ایجاد جایگاه نمادین جهت بزرگداشت جان باختگان حادثه منا، بزرگداشت سردار همدانی، حافظ حریم ولایت و امامت و همچنین هادی نوروزی است که طی آن بازیکنان و کادرفنی تیم‌های ملی ایران و ژاپن شاخه گل‌هایی را جهت یادبود آنها به جایگاه ایجاد شده در ورزشگاه اهدا خواهند کرد.

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: لوح یادمان سازمان حفاظت از محیط زیست برای حفظ یوز ایرانی توسط کاپیتان تیم ملی کشورمان به کاپیتان ژاپن اهدا خواهد شد. البته در دقیقه 24 بازی هم برنامه ویژه دیگری را برای یادبود هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس در نظر گرفته‌ایم تا در ورزشگاه به صورت یکپارچه یاد وی را گرامی بداریم. مشوقان و حامیان هواداران تیم ملی نیز مانند همیشه در ورزشگاه حاضر خواهند بود تا با حضور پرشور تماشاگران به طور یکپارچه تیم ملی کشورمان را تشویق کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)