کمتر از چهار روز مانده به بازی حساس پرسپولیس با الهلال در مسقط شیخ‌های عمانی با خریداری بلیت‌های بازی، برای عربستانی‌ها سنگ تمام گذاشتند.

 درحالیکه 4 روز دیگر تیم فوتبال پرسپولیس در مسقط پایتخت عمان میزبان تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا است، کماکان عمانی‌ها برای عربستانی‌ها سنگ تمام می‌گذارند و در جدیدترین اخبار رسیده از عمان پس از تشکیل کمپین حمایت از الهلال مقابل پرسپولیس عمانیها پا را فراتر گذاشتند و شیخ‌های عمانی برای حمایت از الهلال وارد عمل شدند.

پیش از گفته شده بود که تمام هزنیه‌ خرید بلیت‌ها را مسئولان باشگاه الهلال پرداخت کردند ولی به نظر می‌رسد این طور نیست و بسیاری از این بلیت‌ها را شیخ های صاحب منسب عمانی خریداری کردند و به هواداران الهلال به صورت رایگان دادند تا در بازی مقابل پرسپولیس حاضر شوند و به حمایت تیم عربستانی بپردازند.

تصاویر بالا نشان دهنده این حقیقت است که هر کدام از این شیخ های عمانی به ترتیب برای هواداران الهلال 100 بلیت(معادل 5 میلیون تومان) و 200 بلیت(معاول 10 میلیون تومان) خریداری کردند و به صورت رایگان در اختیار آنها گذاشتند.

البته این پایان کار عمانی‌ها برای حمایت از هواداران الهلال نبود زیرا در خبری دیگر هتل مجان کونتنتال مسقط که روبه روی ورزشگاه سلطان قابوس قرار دارد اعلام کرده است که برای هواداران الهلال امکانات ویژه ارائه دیده است و تخفیف 40 درصدی را برای آنها در نظر گرفته است.

در صفحات مجازی نیز عمانی‌ها با شعارهایی از قبیل« هلا بالزعیم فی دار عشاقه» یعنی خوش آمدی الهلال به خانه عاشقانت، «الهلال فی مسقط لا یسقط» یعنی الهلال در مسقط شکست نمی‌خورد به حمایت از تیم الهلال پرداختند تا مقابل پرسپولیس به پیروزی برسد.

عربستانی‌ها نگاهی ملی به تیم باشگاهی الهلال دارند و همین دلیل و در آستانه رویارویی آبی‌های سعودی با پرسپولیس از همه پتانسیل موجود اعم از دولتی و غیردولتی از این تیم حمایت می کنند.

دیدار پرسپولیس با الهلال سه شنبه آینده(3 اسفند) در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)