مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: 4 امتیاز از پرسپولیس گرفتیم و از استقلال هم امتیاز می‌گیریم.

تیم سایپا چند هفته است که پیروز نمی‌شود و روز گذشته نیز این تیم مقابل ملوان سه بر دو شکست خورد. با ابراهیم شکوری گفت‌وگویی در مورد شرایط این تیم و همچنین بازی روز پنجشنبه با استقلال به شرح زیر انجام دادیم.

 

چه شد که به ملوان باختید؟

بازی در ملوان همیشه سخت است. با توجه به درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی هم وضعیت برای ما سخت‌تر شده بود. بازیکنان ملوان با تمام وجود بازی می‌کردند و می‌خواستند پیروز شوند و این برد را به مهرداد اولادی تقدیم کنند. ما هم تلاش کردیم اما نتوانستیم موفق شویم.

 چرا سایپا دراین هفته‌ها بد نتیجه می‌گیرد؟

ما در نیم‌فصل اول خیلی خوب نتیجه گرفتیم اما متاسفانه چند هفته‌ای است که روی دور باخت افتاده‌ایم. با این حال تلاش می‌کنیم که در سه هفته پایانی نتایج خوبی بگیریم.

 پنجشنبه با استقلال بازی دارید. فکر می‌کنید در این بازی پیروز شوید.

سایپا همیشه مقابل پرسپولیس و استقلال خوب بازی می‌کند. ما تیمی هستیم که از پرسپولیس که اکنون صدرنشین لیگ برتر است 4 امتیاز گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم مقابل استقلال هم پیروز شویم و امتیاز بگیریم.

بازیکنان ما شرایط این بازی را به خوبی درک کرده‌اند و امیدوارم هر تیمی که خوب بازی کرد در زمین پیروز شود.

 با مهرداد اولادی هم همبازی بودی؟

بله، یک سال با اولادی در پرسپولیس بازی کردم. امسال دو دوست خوبم یعنی نوروزی و اولادی را از دست دادم. امیدوارم روح‌شان شاد باشد.

 با سایپا فصل بعد هم قرارداد داری؟

نه قراردادم این فصل تمام می‌شود اما من خودم را سایپایی می‌دانم. من در تیم‌های جوانان و امید سایپا بازی کرده‌ام. این باشگاه چه مرا بخواهد چه نخواهد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. من با تمام وجود در سه بازی آخر هم برای سایپا بازی خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)