پرسپولیس نیوز : سرمربی اسبق تیم ملی امید کشورمان گفت: هنوز پیشنهادی از پرسپولیس به من داده نشده اما اگر این پیشنهاد به من بشود باید ببینم قرار است چه بخشی از کار به عهده من باشد.

هومن افاضلی  در خصوص شایعه مربیگری وی در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این موضوع را از شما می‌شنوم و هنوز صحبتی در این باره با خود من نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این پیشنهاد به شما بشود آن را می‌پذیرید یا نه، تصریح کرد: باید در ابتدا اجازه بدهید که ببینم این پیشنهاد صورت می‌گیرد یا نه. اما اگر چنین پیشنهادی به من داده شد باید ببینم چه توقعی از من می‌رود و چه بخشی از کار بر عهده من خواهد بود. 7-6 سالی می شود که دیگر دستیاری نکردم و بعد از اینکه همراه با علی دایی از تیم ملی بیرون آمدم دیگر جایی به عنوان کمک حضور نداشتم.

افاضلی تصریح کرد: من سرمربی تیم ملی امید بودم و در باشگاه استیل آذین هم سرمربیگری کردم اما باید دید چه توقعی از من خواهند داشت هر چند که پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد که خوشحال کردن آنها کار خوبی است اما باید ببینم می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم یا نه.

سرمربی اسبق تیم ملی امید فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که حضور مجددا برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران را چطور ارزیابی می‌کنید،‌ افزود:‌ برانکو مربی بزرگی است بزرگتر از چیزی که در ایران درباره او صحبت می‌شود. من با برانکو در تیم ملی کار کردم و او را بسیار مربی باشخصیتی می‌دانم که می‌تواند در این شرایط به فوتبال ما و پرسپولیس کمک کند. البته موفقیت در فوتبال بخش‌های زیادی دارد که مربی یکی از ارکان آن است و مدیریت و بازیکنان هم در موفقیت در فوتبال نقش دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)