پرسپولیس نیوز : کانون هواداران باشگاه پرسپولیس در فراخوانی از هواداران پرسپولیس برای حضور منسجم در دربی 78 پایتخت و حمایت همه جانبه از سرخپوشان در سایه حفظ نظم و اخلاق دعوت کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام حسین فریدونی رئیس کانون هواداران، در این فراخوان آمده است:«هرچند می‌دانیم که هواداران پرسپولیس برای حضور در چنین دیداری نیازی به دعوت و فراخوان ندارند و در حرکتی خودجوش، مانند همیشه سکوها را به تسخیر حضور پرشور و پرانرژی خود در ‌آورده و ورزشگاه آزادی را سرخ خواهند کرد، با این وجود بر خود فرض دانستیم که با دعوت از همه دوستداران پرسپولیس به یاری هواداران، حماسه‌ای دیگر را رقم بزنیم.

اینک که اعضای تیم فوتبال پرسپولیس می‌روند تا با همت و تلاش مضاعف بازیکنان و درایت و تدبیر اعضای کادر فنی، در سایه حمایت همه جانبه مدیریت باشگاه، خاطرات تلخ را پاک کرده، با وجود همه مشکل‌تراشی‌ها و ناملایماتی که بر پرسپولیس قهرمان تحمیل شده است بار دیگر موجبات شادی دل‌های هواداران را فراهم آورند تا ضمن تلاش برای گذر از همه موانع و کسب پیروزی، پرسپولیس را بار دیگر به سوی صدر جدول و قهرمانی پیش ببرند، روز جمعه راهی ورزشگاه آزادی خواهیم شد تا از دقیقه یک تا 90، با شعارها و تشویق‌های بی‌امان خود مسیر پیروزی را هموار کرده و مردان غیرتمند پرسپولیس را در مسیر دستیابی به اهداف ارزشمندشان یاری و حمایت کنیم.

خود و هواداران عزیز را دعوت می‌کنیم تا در کنار احترام نسبت به حریف و داور، با رعایت موازین اخلاقی و مسائل انضباطی، چنان به تشویق تیم محبوب خود برخیزیم که راهی جز شکست برای رقیب باقی نماند و در هر دو میدان اخلاق و ورزش پیروزی باشیم و به تیم خود در کنار انرژی و هیجان، آرامش بدهیم.

ما هواداران پرسپولیس، همچون همه اعضای تیم، آرام و قرار نخواهیم داشت تا لحظه پیروزی و ساعت قهرمانی که به امید خدا به یاری پروردگار متعال محقق شود و بار دیگر ثابت خواهیم کرد که شور و شعور یکجا روی سکوهای پرسپولیس گرد آمده است، در مقابل ناملایمات صبور و خویشتندار خواهیم بود و با تلاش و انرژی بیشتر در مسیر گذر از آنها گام بر خواهیم داشت. روز جمعه روز حماسه‌ای دیگر است تا یکسره با فریادها و تشویق‌های خود توانی مضاعف را در اندیشه و ساق‌های دلاور مردان تیم محبوبمان ایجاد کنیم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)