مالک باشگاه راه آهن به شدت علیه برنامه 90 موضع گیری کرد.

به گزارش نامه، بابک زنجانی در صفحه شخصی خود در فیس بوک مطلبی در حمایت از علی دایی و علیه برنامه 90 و شبکه سه منتشر کرد که در زیر می خوانید:
 
من خیلی وقت نداشتم تا دیروقت بیدار بمانم و شبکه های تلوزیونی را ببینم شایدنزدیک به ٣ بار هست برنامه نود را کوتاه انهم بخاطر باشگاه سورینت راه اهن دیدم و بسیار متاسف سطح برنامه های ان مستند یا برنامه شدم.
دنیا به سمت حرکت میرود و همه از اسطوره ها و تکنیک ها صحبت میکنند و پول در می اورند همه دولتها هزینه میکنند و نیرو متخصص پرورش میدهند و
از ان درامد زایی میکنند ولی ما قهرمانان و کسانی که زحمت کشیده اند را به مسخره میگیریم و یک شبکه بی تدبیر هم برای چند صد تا کمسیون پیام کوتاه قهرمانان کشورش را زیر سوال میبرد و فکر میکند هنر کرده و مچ گرفته ولی نمیدونه حیثیت کشور و اصالت کشورش را بخاطر چند میلیون کمسیون از بین میبردو میفروشه و زحمات کشیده شده مسولین را از بین میبره و از همه مهمتر مردم را به فکر غلط و گناه سوق میدهد.
به شخصی میگویند فلان کس را در باغ فلانی دارن میکشند کمک کنید میگوید ای بابا شما به ان ملک فلانی میگیی باغ؟
ما با این برنامه اصل کشتن و کمک را یادمان رفته دنبال اثبات باغیم و مسولین شبکه هم دنبال درامد چند ساعته و با قیمت حیثیت قهرمانان کشورش و سرگرم کردن مردمی که فکر میکنه دنبال اثبات باغند ولی مردم هوشیارترند و متعجب که تا کی این مسخره بازی ها ادامه دارد.
علی دایی استوره کشور ما هست چطور این شبکه اجازه میدهد ان را با یک عکاس و بدن ساز و سر دو میلیون پول وارد ساعتها مشاجره میکند و عده ای هم فکر میکنند مچی گرفته شده و تعقیب میکنند.
علی دایی مردی میلیاردی است که فقط برند نام وی در دنیا برای کشورمان درامد است اخر یک برنامه بی هویت انرا زیر سوال میبرد؟ اگر علی دایی ها تمام درامد خارجی خود را حتی به یک نفر هم ندهند همین که وارد کشور میشود هر یک میلون دلار ان از تورم اجناس کشور میکاهد چرا با کشور خود چنین میکنیم.
علی دایی و حتی داوران اتهام زده شده همه زحمت کشیده اند شما فکر میکید کسی ابرویش را برای دو مبلیون از بین میبره شما فکر میکنید یک داور که سالها زحمت کشیده و برند فوتبال برتر کشورمان هستند حاضرند از یک عکاس برای یک بازی مسخره پول بگیرند؟ بله ممکن است از نظر مالی ضعیف باشند ممکن است در تنگنا باشند ولی حیثیت و شغلشان را فدا نخواهند کرد.
من شخصا باشگاه سورینت راه اهن را با تمام زحماتی که کشیده شده فدای علی دایی و سرمایه های کشورم میکنم و کافیست با یک اشاره متحد شویم نیازی به واریز پول به همدیگر نداریم و متاسفام که علی دایی را این شبکه جلوی مردم هم رده اشخاص میکند که شاید فقط اسم وی را شنیده اند.
بر فرض مثال اتفاقی هم باشد خوب این که یک اتهام است چه مسلمونی هستیم و همه را جو گیر میکنیم و تهمت میزنیم چرا قبل از جنایت حکم صادر میکنیم؟
تمام دنیا اگر کوچکترین مشکلی هم ببیند از سرمایه های کشورشان ان را جلوه نمیدهند و اجازه بازتاب نمیدهند ولی این شبکه که فکر میکنه از مردمه بخاطر دو زار پول کاری میکنه دنیا بگه ایران لیگ برترش و داور هاش و مربیانش پول میگیرند و نا سالمند و اسطوره بودن علی دایی را زیر سوال میبره ولی یاداوری نمیکنه فوتبال ایران ان زمان که همیشه برتر بوده و استادیوم ١٠٠ هزار نفری داشته کشور های همسایه با توپ پارچه ای رو ماسه دنبال بازی بودند و حال بجای اینکه شبکه دنبال اوردن تکنیک از بیرون و درامد زایی از اسطوره ها باشه دنبال فروش همین یک ذره ابروی باقی مانده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)