مراسم اختتامیه سومین مسابقه طنز رادیویی جوان از حاشیه‌های شهرآورد 77 خالی نبود و برخی از هنرمندان حاضر در این مراسم از رقابت پرسپولیس و استقلال گفتند.

به گزارش ایسنا، مراسم اختتامیه سومین مسابقه طنز رادیویی جوان با حضور محمدحسین صوفی (معاون صدا)، بهنام احمدپور (مدیر رادیو جوان) و هنرمندانی از جمله رضا رویگری، بهنام تشکر، امیرمهدی ژوله (از نویسندگان شب‌های برره و مرد دو هزار چهره) و همچنین بزرگمهر حسین‌پور (روزنامه‌نگار و نویسنده «من گوساله‌ام»، «ساندویچ») و …، عصر امروز – 16 شهریور – در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

این مراسم همچنین با حضور مخاطبان رادیوجوان و جمع کثیری از شرکت‌کنندگان سومین مسابقه طنز جوان برگزار شد که در آن بهنام تشکر، بزرگمهر حسین‌پور و امیرمهدی ژوله به عنوان داوران این مسابقه انتخاب شدند و آثاری که از میان هزار و 473 نفر فرستاده شده بودند را داوری کردند.

بر اساس این گزارش، برنامه «توپ» رادیو جوان که هشت سال است به روی آنتن می‌رود، میزبان این مسابقه بود و شرکت‌کنندگان در آن اثرات خود را در قالب گزارش، اجرای نمایش طنز، نمایشنامه رادیویی و شعر ارائه دادند. از میان این آثار، بشیر اسماعیلی به عنوان نفر سوم، وصال روزبهی نفر دوم و فریبا زمانی به عنوان نفر اول برگزیده شدند.

برنامه «توپ» رادیو جوان که به مسائل ورزشی می‌پردازد، حاشیه‌هایی داشت، از جمله اینکه به بازی استقلال و پرسپولیس که در روز گذشته برگزار شد، اشاره کردند و مجری برنامه نیز به این نکته اشاره کرد که بازی نچسب بود. وی در عین حال گفت: بگذریم؛ به هرحال ممکن است به هر دو تیم بربخورد.

بهنام تشکر نیز در این مراسم با اعلام اینکه طرفدار تیم استقلال است، گفت: به هرحال قبول دارم که پرسپولیسی‌ها بیشترند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)