پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال گسترش فولاد با گل کردن دو ضربه سر برابر پرسپولیس در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر به برتری رسید.

در هفته بیست و نهم لیگ برتر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از ساعت 18 در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف تیم پرسپولیس رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود گسترش فولاد تبریز به پایان رسید.

در دقیقه اول مسابقه بازیکنان گسترش فولاد تبریز حمله تند و تیزی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب دادند که شوت محمد ابراهیمی از کنار دروازه سوشا مکان به بیرون رفت.

در دقیقه 11 هم ابراهیمی یک بار دیگر شانس خود را از راه دور امتحان کرد که بازهم ضربه شوت وی با فاصله کمی از دروازه سرخ‌پوشان به خارج رفت.

در ادامه ضربه پیمنتا با شیرجه زیبای سوشا به کرنر رفت. در دقیقه 13 جابر انصاری توانست از روی توپی که از سمت راست توسط پیمنتا برایش سانتر شد با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند تا بازی یک بر صفر به سود میزبان شود.

بازهم بازیکنان گسترش فولاد حمله کردند تا اینکه در دقیقه 25 شوت میثم نقی‌زاده از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت؛ به نظر می‌رسد شوت‌های از راه دور یکی از تاکتیک‌های فراز کمالوند در این مسابقه است.

در این مسابقه برانکو به دلیل مصدومیت بنگر و غیبت نورمحمدی تغییراتی را در خط دفاعی تیمش ایجاد کرده است؛ به این ترتیب که اومانیا و حاتمی مدافعان وسط پرسپولیس هستند و خالقی‌فر در سمت راست و جعفرپور هم سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس بازی می‌کند.

نیمه دوم:

بازی پایاپایی در جریان بود که در دقیقه 50 بازهم جابر انصاری توانست روی یک ارسال دیگر دروازه پرسپولیس را باز کند و نتیجه بازی 2 بر صفر به سود گسترش فولاد تبریز شد. این بار هم جابر انصاری روی کرنر ارسالی پیمنتا از جناح راست با ضربه سر از روی خط شش قدم برای دومین بار دروازه سوشا را باز کرد.

در ادامه و در دقیقه 53 ضربه میلاد کمندانی از بالای دروازه گسترش فولاد تبریز به بیرون رفت.

در دقیقه 63 درویشی، بازیکن شماره 19 گسترش فولاد موقعیت بسیار خوبی کسب کرد که به راحتی توپ را از دست داد. قبل از آن هم جابر انصاری در موقعیت نسبتاً تک به تک توپ را توانست به خوبی کنترل کند و سوشا مکانی توپ را جمع کرد.

در ادامه مسابقه و تا دقیقه 75 پرسپولیسی‌ها حملاتی را روی دروازه گسترش فولاد ایجاد کردند، اما در طرف مقابل شاگردان کمالوند ضدحملات خطرناکی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب می‌دادند.

تا دقیقه 88 پرسپولیس چند سانتر روی دروازه گسترش فولاد تبریز انجام داد که تقریباً تمام آنها بی فایده بود؛ در ادامه داور مسابقه در صحنه‌ای که روی هادی نوروزی در محوطه جریمه خطا شد پنالتی اعلام کرد که ژوزه تادو در دقیقه 89 توانست دروازه گسترش فولاد را باز کند تا نتیجه دو بر یک شود.

ترکیب تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز: داود نوشی‌صوفیانی، امید نظامی‌پور، لئوناردو پیمنتا (از دقیقه 83علیرضا نقی‌زاده) ، میثم نقی‌زاده، مرتضی اسدی، جابر انصاری، باتیستا، محمدامین درویشی (از دقیقه 66 یوسف سیدی)، سیدمحسن حسینی، محمد ابراهیمی و مصطفی اکرامی.

سرمربی: فراز کمالوند

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: سوشا مکانی، حاتمی، اومانا، خالقی‌فر، جعفرپور، نورالهی (از دقیقه 67 افشین اسماعیل‌زاده)، کمندانی، گابریل، نوروزی، دغاغله (از ابتدای نیمه دوم عباس‌زاده (از دقیقه 74 تادو)) و علیپور.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

احمد صالحی داور مسابقه است که به مرتضی اسدی از گسترش فولاد تبریز و مهدی جعفرپور از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. با این نتیجه گسترش فولاد تبریز با 31 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و در لیگ برتر ماندنی شد و پرسپولیس 33 امتیازی و در رده نهم ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)