پرسپولیس نیوز : رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: ما احتیاج به یکی، دو بازیکن باتجربه تر نیز داریم که در مواقع حساس گره بازی را باز کنند.

جعفر کاشانی پیش از جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: در اوایل فصل تیم پرسپولیس نه نتایج خوبی را کسب می کرد و نه بازی های خوبی را از خودش ارائه می داد. کسانی که در اوایل فصل بازی های پرسپولیس را تماشا می کردند پای تلویزیون خسته می شدند اما رفته رفته برانکو و بازیکنان جوان کارآیی خود را نشان دادند و نتایج خوبی کسب کردند. در این 18 هفته توانستند خود را به بالای جدول برسانند و بازی های بسیار زیبا و تماشاگرپسندی ارائه کنند.

وی افزود: در این میان نباید از زحمات زیاد علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه با این همه بدهی که از سال های قبل بوده و همین طور جذب بازیکن در ابتدای فصل گذشت.  مصطفی قنبرپور نیز بسیار مشاور خوب و فردی است که به بازیکنان آرامش می دهد و زحمات زیادی در این چند وقت کشیده است و من به شخصه از ایشان تشکر می کنم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سوشا مکانی تصریج کرد: من نمی دانم برای دروازه بان پرسپولیس چه مشکلی پیش آمده و فقط یک خبر کوتاه از این موضوع خواندم که در بازداشت است. امروز در جلسه هیات مدیره این بحث خواهد شد که مشکل این بازیکن نیز حل شود.

وی درباره مطالبات بازیکنان قدیمی نیز گفت: من نظرم این است که یک کمیته پیشکسوتان نیز تشکیل شود که مشکلات پیشکسوتان این باشگاه بررسی شود. همین طور کمک هایی به این بزرگواران که سال های قبل در تیم پرسپولیس حضور داشتند انجام شود.

کاشانی درباره بازی هفته پیش پرسپولیس با استقلال خوزستان نیز اذعان داشت: یکی از بهترین بازی های لیگ برتر بود. توپ در تمام نقاط زمین در حال گردش و همین طور بازیکنان پرسپولیس در همه جای زمین بودند و یک بازی تماشاگرپسند بود. تیم استقلال خوزستان تیم دونده، جوان و پرقدرتی است که امسال نتایج خوبی گرفته ولی تیم پرسپولیس توانست در برابر این تیم بازی قابل قبولی ارائه دهد و نتیجه خوبی کسب کند. البته ما احتیاج به یکی، دو بازیکن باتجربه تر نیز داریم که در مواقع حساس گره بازی را باز کنند ولی این تیم می تواند امسال نتایج خوبی کسب کند و هواداران را خوشحال کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)