مدافع تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه فقط ترکی می‌توانست حرکت روی مجیدی را خطا بگیرد،گفت: همگان می‌دانند ترکی را برای چه به عنوان داور بازی استقلال گذاشته بودند چراکه قصد نداشتند سپاهان قهرمان شود.

محمدعلی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بازی فینال جام حذفی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود و در شرایطی که لیگ برتر را از ما گرفته بودند امیدمان تنها به همین جام بود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه سرنوشت جام حذفی در اختیار خودمان بود و دیگر نمی‌توانستند سرنوشتش را تیم‌ها و عوامل دیگر در اختیار داشته باشند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: لیگ برتر را به زور از ما گرفتند و با توجه به حذف از آسیا تنها امیدمان به قهرمانی در جام حذفی بود.

وی تاکید کرد: 20 دقیقه ابتدای بازی پرسپولیس بهتر بود و در ادامه دو تیم موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نداشتند، اما با راهنمایی‌های کادر فنی در نیمه دوم به طور کامل سوار بر بازی بودیم و قصد داشتیم بازی را در 90 دقیقه به پایان برسانیم که با وجود شایستگی این اتفاق رخ نداد.

احمدی اضافه کرد: روی یک غافلگیری در وقت اضافه نخست گل دریافت کردیم اما نظم خودمان را از دست ندادیم و در ادامه موفق شدیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و در پنالتی‌ها هم توانستیم ضربات بسیار خوبی را بزنیم.

وی با اشاره به جو ورزشگاه تاکید کرد: جو بسیار سنگینی بر بازی حکمفرما بود و بالای 100 هزار نفر نیز به ورزشگاه آمده بود چراکه خیلی‌ها نیز به صورت ایستاده بازی را مشاهده می‌کردند.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: پرسپولیس تمام ظرفیت و امکاناتش را به میدان آورده بود تا به هر نحوی شده قهرمان شود اما خدا کمک کرد و توانستیم پیروز میدان شویم و این در شرایطی بود که سپاهان می‌توانست دو جام بگیرد.

وی با اشاره به پنالتی گرفته شده روی فرهاد مجیدی در بازی دو تیم فولاد و استقلال تاکید کرد: در صورتی‌که چنین اتفاقی برای ما رخ داده بود داور مهاجم تیم ما را اخراج می‌کرد، تصویر صحنه به گونه‌ای بود که به طور واضح مشخص بود مجیدی خودش را به بازیکن حریف زده است.

احمدی گفت: چنین صحنه‌ای که روی مجیدی رخ داد و داور آن را پنالتی گرفت روی محمد غلامی نیز در بازی سپاهان، پرسپولیس اتفاق افتاد که داور آن‌ را خطا ندانست.

وی با بیان اینکه فقط ترکی می‌توانست حرکت روی مجیدی را خطا بگیرد، اضافه کرد: همگان می‌دانند ترکی را برای چه به عنوان داور بازی استقلال گذاشته بودند چراکه قصد نداشتند سپاهان قهرمان شود و شعار ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم ادامه داشته باشد.

مدافع تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: این قهرمانی را به تمام مردم اصفهان و هوادارانمان که با حمایت‌های خودشان ما را تنها نگذاشتند تقدیم می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)