فرزند ارشد زنده یاد ناصر حجازی گفت:صعود استقلال به جمع 8 تیم برتر آسیا باعث خوشحالی خانواده ما شد.

آتیلا حجازی در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره برگزاری مراسم دومین سالگرد درگذشت ناصر حجازی اظهارداشت:ابتدا بگویم که اطیمنان دارم اگر فتح الله زاده در ایران بود مثل همیشه همراه ما بود و به طور حتم هم به باشگاه تذکر می داد که در بازی الشباب که در شب سال پدرم برگزار می شود یادی از پدرم بکنند.با این وجود باید بگویم که امروز متاسفانه سکوهای استقلال در حال حاضر در اختیار منافع برخی افراد است که فقط برای آنها سنگ تمام می گذارند.واقعا نمی دانم چه اتفاقی در استقلال در حال رخ دادن است.ناصر خان هم نه کاپیتان استقلال و تیم ملی بوده و نه دومین دروازه بان قرن آسیا شده بود!

وی ادامه داد: ناصر حجازی با این کارها از یاد مردم نمی رود. روز پنجشنبه در سالگرد پدرم هزاران نفر از هواداران پدرمان آمده بودند و همین موضوع برای ما کافی است. حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد پدرم همه چیز را نشان می دهد. واقعا دست آنها را می بوسم که بدون پول هوادار پدرم هستند وهنوز او را فراموش نکرده اند.

حجازی خاطرنشان کرد: پنجشنبه از اکثر شهرهای ایران برای مراسم سالگرد پدرم سر مزار او حاضر شده بودند. با اینکه مجبوربودیم مراسم را زود تمام کنیم اما حضور مردم واقعا پرشور بود. برایم جالب بود که از بازیکنان امروز فوتبال فقط 4 نفر به نامهای مهدی رحمتی، وحید طالب لو، جواد نکونام و علی کریمی به بهشت زهرا آمده بودند.البته از پیشکسوتان فوتبال خیلی ها آمدند که از همه آنها سپاسگزارم.

وی ادامه داد:حضور پرشور مردم بر سر مزار پدرم برای ما بزرگترین ثروت است اما متاسفم که کاپیتان استقلال که شاگرد پدرم بوده یک قاب عکس هم از ناصر خان را در بازی الشباب که شب فوت پدرم بود در دست نداشت.
حجازی در پایان افزود: هر اتفاقی هم که بیفتد ما استقلالی هستیم و صعود این تیم به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان باعث خوشحالی خانواده ما شده است. قطعا روح پدرم هم از موفقیت های استقلال شاد است. البته اگر برخی آقایان پدرم را استقلالی بدانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)