پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ گفت: دربی 79 یکی از بهترین دربی‌های 10 سال اخیر هم به لحاظ رفتار تماشاگران و هم از نظر داشتن برنده بود.

مهدی تاج  در مورد محرومیت تماشاگران در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن آن هم در حالیکه او از هواداران استقلال و پرسپولیس تقدیر کرده بود، گفت: ناظر بازی ما در دیدار استقلال و پرسپولیس بعد از این مسابقه گزارش داد که دربی 79 یکی از برترین دربی‌های 10 سال اخیر بوده است. هم در این مسابقه برنده داشتیم و هم تماشاگران هیچ خسارتی در ورزشگاه به اتوبوس‌ها نزدند.

وی ادامه داد: ما رأی کمیته انضباطی و کمیته استیناف را اجرا می‌کنیم. هرچند به نظر من محروم کردن تماشاگران از فوتبال را مصلحت نمی‌دانم به خصوص اینکه طبق گزارش ناظر سازمان لیگ یکی از بهترین دربی‌ها را شاهد بودیم به نظر من باید جرایم دیگری جایگزین محرومیت تماشاگران شود.

رئیس سازمان لیگ در مورد صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه لیگ یک گفت: سیستم صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه لیگ یک را راه‌اندازی کرده‌ایم و به زودی برای باشگاه‌های لیگ دسته اول هم مجوز حرفه‌ای صادر خواهد شد.

مهدی تاج با اشاره به تقدیم لایحه حق پخش تلویزیونی به وزارت ورزش گفت: لایحه مورد نظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را در مورد حق پخش تلویزیونی را به وزارت ورزش تحویل دادیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)