پرسپولیس نیوز :  رئیس سازمان لیگ تأکید کرد که تمام برنامه‌های فرهنگی قبل از برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس 10 دقیقه قبل از آغاز بازی به پایان می‌رسد.

مهدی تاج پس از برگزاری جلسه هماهنگی دربی 81 در سازمان لیگ اظهار داشت: تمام بلیت‌ها به صورت الکترونیکی فروخته می‌شود و شاید در دربی 81 خیلی کم دیده شود که بلیت کاغذی فروخته شود. البته اگر بلیت فروشی کاغذی صورت بگیرد در مواردی خاص خواهد بود.

وی در ادامه افزود: تمهیدات زیادی اندیشیده‌ایم و به این دلیل که بلیت‌ها الکترونیک فروخته می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم شب کسی به ورزشگاه نیاید، اما با هماهنگی شهرداری منطقه 22 محل اسکان تعیین کرده‌ایم.

تاج با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی دیدار استقلال – پرسپولیس گفت: در جلسه هماهنگی هم صحبت‌های خوبی زده شد و مهم‌ترین بحث هم این بود تمام برنامه‌ها تا 10 دقیقه قبل از شروع بازی به پایان برسد. می‌خواهیم بازی این بار دقیقاً سر ساعت تعیین شده آغاز شود.

رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: این بار به جای دربی کوچولوها، قبل از آغاز بازی هنرمندان در دو بخش 15 دقیقه دربی را برگزار خواهند کرد. بزرگترین مداحی را هم با حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)