خبرگزاری پرسپولیس : تمرین امروز پرسپولیس تحت‌الشعاع تمرین نکردن کریمی برگزار شد.

تمرین پرسپولیس از ساعت 17 امروز پس از شکست مقابل سپاهان در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد. دراین تمرین بازیکنان اصلی در دیدار سپاهان به ریکاوری و بازیکنان ذخیره به کارهای تاکتیکی زیر نظر ژوزه پرداختند.

* علی کریمی از ساعت 15 امروز در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کرد و با لباس شخصی کنار زمین نشست. وی که بابت اظهارات ژوزه و رویانیان ناراحت بود، عصبی بود و گاهی اوقات صدایش نیز بلند می‌شد. ساعت 15:50 ژوزه به همراه دستیارانش وارد ورزشگاه درفشی فر شد در حالی که کریمی و اعضای کادر پزشکی و حتی تدارکات تیم کنار زمین نشسته بودند. ژوزه پس از دست دادن با تدارکات تیم و سایر اعضا فنی با علی کریمی دست نداد و به سمت رختکن رفت. کریمی هم در این لحظه با تلفن همراه خود مشغول بود.

* پس از گذشت دقایقی تعدادی از بازیکنان در محل تمرین حضور پیدا کردند. سپس کریمی به داخل رختکن رفت و پس از صحبت با ژوزه‌ ساعت 16:45 ورزشگاه درفشی فر را بدون تمرین ترک کرد.

پس از این اتفاق ساعت 16:50 محمد رویانیان به تمرین پرسپولیس آمد و در جلسه‌ای با بازیکنان شرکت کرد.

* کریمی هنگام ترک ورزشگاه با استقبال حدود 10 هوادار رو به رو شد که شیشه خوردویش را پایین کشید و گفت خداحافظ. وی با برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدوی کیا دست داد و خداحافظی کرد.

* ساعت 16:30 یحیی گل محمدی به تمرین پرسپولیس آمد و کارش را به صورت رسمی در این تیم به عنوان دستیار ژوزه آغاز کرد.

* فشنگچی و پولادی اختصاصی تمرین کردند.

* در تمرین امروز پرسپولیس ابتدا بازیکنان دو دور، دور زمین دویدند. سپس با درخواست رویانیان به داخل رختکن رفتند و در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه در مورد اتفاقات اخیر به گفت‌وگو پرداختند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)