در تمام دوران فوتبالم 4 بار پایم باز شد به کلانتری. یکی که همان ماجرای معروف بود و ماجرای ضربدر قرمز. دوبار هم مراسم عقد و عروسی ام بود. بابا ما مراسم عقدم بود. همسرم و خانواده اش بودند.

 

همسرم در سفارت آلمان کار می کرد و این باعث شده بود تعدادی هم مهمان خارجی داشته باشیم. ریختند و شلوغش کردند که در پارتی دستگیر شده.

مجتبي محرمي يك بازيكن فراموش ناشدني است. لااقل اينكه از وقتي فوتبال را كنار گذاشته هنوز بازيكني با قابليتهاي او در فوتبال ما ظهور نكرده است. سايت “حوادث دات نت” نوشت: مجتبي محرمي در دوران بازيگري شايد پرحاشيه ترين بازيكن بود. حاشيه هايي كه هنوز نيز او را رها نمي كند.

آنچه در ادامه مي خوانيد حرفهايي است كه اين بازيكن جنجالي سابق در رسانه هاي كشور مطرح كرده است. در اين مطلب او از چگونگي اعتيادش به مواد مخدر،شهادت برادرش،حضور خودش در جبهه و… صحبت كرده است. بازخواني حرفهاي مجتبي محرمي خالي از لطف نيست.

ریختند پای سفره عقدم و گفتند پارتی گرفته با چند جاسوس!

در تمام دوران فوتبالم 4 بار پایم باز شد به کلانتری. یکی که همان ماجرای معروف بود و ماجرای ضربدر قرمز. دوبار هم مراسم عقد و عروسی ام بود. بابا ما مراسم عقدم بود. همسرم و خانواده اش بودند. همسرم در سفارت آلمان کار می کرد و این باعث شده بود تعدادی هم مهمان خارجی داشته باشیم. ریختند و شلوغش کردند که در پارتی دستگیر شده. بابا وقتی آمدند ، عاقد هنوز آنجا نشسته بود. بعد هم گفتند جاسوس خارجی دعوت کرده بوده. این ها اگر با من دشمنی نداشتند که این حرف ها را نمی زدند. مگر به سفره عقد می گوید پارتی؟  با دوستم گرفتندم در خیابان و گفتند در مراسم لهو و لعب دستگیرش کردیم. آخر تو دهه 60 ، وسط خیابون چی کار می شد کرد؟ چه مراسم لهو و لعبی می شد راه انداخت؟

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)