خبرگزاری پرسپولیس : رضا وطنخواه بر خلاف ابراهیم آشتیانی می‌گوید نمی توان به راحتی و زمانی که شرایط تیم را نمی‌دانیم درباره عملکرد ژوزه قضاوت کنیم.

عضو کمیته‌ فنی باشگاه پرسپولیس درباره شکست این تیم برابر مس کرمان و شرایط کنونی سرخپوشان، اظهار کرد: من روز گذشته نتوانستم این بازی را ببینم، اما پرسپولیس روی گل اولی که دریافت کرد، عملکرد خوبی نداشت و ضعف بازیکنانی که باید حمایت از مدافع یارگیر را انجام می‌دادند مشهود بود.

وی افزود: این برد و باخت‌ها همیشه وجود دارد، اما مهم‌تر از نتایج تیم حاشیه‌هایی است که از هر طرف به وجود می‌آید. منظورم اتفاقاتی است که خارج از تیم رخ می‌دهد و یک مدیریت قوی نیاز است که این مسایل را برطرف کند. پرسپولیس همیشه تیم بزرگی بوده و بعد از باخت هم این هیاهوها وجود دارد. هم مشکل فنی و هم مشکل روحی روانی پرسپولیس را در این شرایط قرار داده است.

وطنخواه درباره جلسه امروز کمیته‌ فنی پرسپولیس هم گفت: قرار است امروز یک جلسه برگزار شود. البته من در مکانی هستم که نمی‌توانم با پرواز خود را به تهران برسانم و در نشست حضور نخواهم داشت.

عضو کمیته‌ فنی پرسپولیس درباره انتقادهایی که به نحوه بازی این تیم می‌شود و همچنین اتکای بیش از حد پرسپولیس به ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند، گفت: در حال حاضر یکی از برتری‌ها در فوتبال مدرن استفاده از ضربات ایستگاهی است. الان دیگر ارزش کرنرها و سانترها و ضربات آزاد نزدیک به ضربه پنالتی است. ما قبل از این که از ژوزه که همه داریم به او می‌تازیم ایراد بگیریم باید گذشته پرسپولیس را یادمان بیاوریم که در سال‌های قبل چه تاکتیکی در زمین پیاده می‌کرد.

وی افزود: من طرفدار ژوزه نیستم، بلکه طرفدار منطقم. او نقطه قوت پرسپولیس را در ضربات ایستگاهی یافته و به خوبی هم روی این موضوع کار کرده است . این یک موفقیت است که پرسپولیس در بازی‌های قبل روی ضربات ایستگاهی گل زده، اما بقیه مسایل تاکتیکی به مربی تیم مربوط می‌شود.

ابراهیم آشتیانی از عملکرد فنی ژوزه انتقاد کرده بود. وطنخواه با واکنش به صحبت‌های آشتیانی به ایسنا گفت: من واقعا تعجب می‌کنم آشتیانی خودش یک معلم است و نباید به این راحتی قضاوت کند. من از زمانی که فوتبال را کنار گذاشته‌ام هیچ اظهار نظری درباره سایر مربیان نکرده‌ام، هر چند که توانایی‌های زیادی در این امر دارم. مگر آشتیانی کنار زمین رفته و تمرین‌های پرسپولیس را دیده که ببیند ژوزه چه برنامه‌ها و چه تاکتیکی‌های در ذهن داشته است. به هر حال آدم باید انصاف هم داشته باشد و این طور قضاوت کردن بی‌رحمی است. فقط با دیدن بازی‌ها از تلویزیون که نمی‌توان به خوبی یک تیم را تحلیل کرد. این حرف‌ها خودش حاشیه و جوسازی است.

عضو کمیته‌ فنی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر در نشست امروز این کمیته‌ حضور می یافت چه توصیه‌ای به ژوزه برای بهبود شرایط این تیم می‌کرد؟ گفت: البته فکر نمی‌کنم ژوزه در این جلسه شرکت کند، اما به نظر من او باید به جای دو چشم، هشت چشم داشته باشد و همه چیز را به دقت ببیند. باید افرادی که دلسوز تیم هستند و خیر تیم را می‌خواهند در این نشست شرکت کنند و به ژوزه توصیه‌های لازم را بکنند.

وی در پایان درباره تاثیر غیبت کریمی در بازی پرسپولیس گفت: فقط همین را می‌توانم بگویم که منکر توانایی‌های کریمی، هماهنگی و انسجام تیمی و همچنین مدیریت خوب نمی‌توانم بشوم. در رفع این مساله باید به این سه عامل توجه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)