مرجع خبری پرسپولیس : تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردویی یک هفته‌ای عازم مجارستان شده است ساعت 10:30 به وقت محلی به بوداپست رسید.

 

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران که بامداد امروز برای برپایی یک اردوی یک هفته‌ای عازم مجارستان شد، ساعت 10:30 صبح امروز به وقت محلی به پوداپست رسید.

 

تیم ملی ایران ساعت 5:30 بامداد پنجشنبه با 18 بازیکن عازم استانبول شد و پس از توقفی کوتاه در فرودگاه این شهر، به بوداپست پرواز کرد.

 

اعضای تیم ملی پس از رسیدن به فرودگاه بوداپست معطلی زیادی نداشتند و پس از تحویل گرفتن بارها با یک دستگاه اتوبوس به محل کمپی که برای آنان پیش بینی شده بود انتقال یافتند. این کمپ، در واقع کمپ تیم ملی مجارستان است و در یک فضای جنگلی و زیبا با امکانات مناسب قرار دارد.

 

بازیکنان پس از رسیدن به این محل و صرف ناهار به استراحت پرداختند. نخستین جلسه تمرین ساعت 18:30 به وقت محلی انجام می‌شود. ضمنا بدلیل اینکه تیم ملی مجارستان از یکشنبه برای آماده سازی خود به این محل می‌آید، محل اردوی تیم ایران پس از این روز تغییر خواهد کرد. برنامه های اقامت و کارهای تدارکات تیم ایران در این اردو برعهده علی اکبر شیریان بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال که مقیم مجارستان است انجام می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)