پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس در بازی برابر تیم پیام آوران با نتیجه پنج بر یک به برتری رسید.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان نونهال این پیروزی خانگی را برابر تیم پیام آوران به دست آوردند. در این بازی علی خدایی دو گل و مهرشاد مولایی، فرهاد یوسفی و امیر خارکش هر کدام یک گل را برای سرخپوشان به ثمر رساندند.

سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس درباره شرایط تیمش گفت: پیام آوران تیم خوبی بود. حتی می‌توانم بگویم از تیم پارسیان که قبلا بازی کردیم بهتر بود. الان تیم ما هر هفته شرایط بهتری پیدا می‌کند.

ضیاء عربشاهی در اعتراض به برنامه‌ریزی بعضی بازی‌ها ادامه داد: بازی بعدی ما را ساعت 9 صبح روز جمعه گذاشته‌اند. مانده‌ام بچه‌ها باید ساعت چند از خواب بیدار شوند که حداقل ساعت 8 صبح در شهر ری حاضر باشند، این کار دست نیست. هیأت فوتبال باید با این مساله مقابله کند. صبح خیلی زود بازی بگذاریم که بازیکن تیم حریف جا بماند؟! از نظر فنی هم این کار درست نیست. بدن برای آن ساعت صبح آماده نیست و نباید به هر قیمت و به هر شکل نادرستی بازی‌ها را برگزار کرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس با تراکتورسازی هم خاطرنشان کرد: به خاطر نتیجه متاسف شدم، چون پرسپولیس بازی خوبی انجام داد. تا دقیقه 80 همه چیز خوب پیش می‌رفت، اما چند اتفاق کار ما را خراب کرد. در این بازی محمد نوری خیلی خوب کار کرد. او چندین بار با پاس‌های عمقی خودش تراکتورسازی را به دردسر انداخت. پس از آنکه نوری و عالیشاه از ترکیب خارج شدند، تراکتور تازه توانست خود را از فشار حملات پرسپولیس خارج کند.

عربشاهی با اشاره به موقعیت‌هایی که پرسپولیس در این بازی ایجاد کرد، تصریح کرد: در این بازی کمی هم بد اقبال بودیم. پرسپولیس موقعیت‌های خوبی ایجاد کرد. همانطور که گفتم فوتبال خوبی از تیم دیدیم و از پنج، شش موقعیت خوبی که داشتیم حداقل باید به دو، سه گل دیگر می‌رسیدیم اما بازیکنان حریف بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کردند. ضمن آنکه اعتقاد دارم شکل بازی تیم ما باید بعد از خارج شدن نوری و عالیشاه تغییر می‌کرد تا غافلگیر نشویم.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس که هفته گذشته در یکی از تمرینات حاضر شده بود، درباره اینکه آیا با علی دایی گفتگویی داشت یا نه، گفت: بین ما صحبت و گفتگویی نشد. وقتی به درفشی‌فر رفتم، اول با استقبال مسوولان باشگاه به دفتر رفتم. بعد هم آقای رحیمی آمده بودند که در دفتر صحبت کردیم. تا به زمین بروم، تمرین شروع شده بود و آقای دایی هم درگیر کار بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)