مرجع خبري پرسپوليس : روز سوم تمرين‌هاي مانوئل براي بازيكنان پرسپوليس روزي متفاوت از ساير تمرين‌ها بود. مانوئل تاكيد داشت بازيكنان در فضاي محدود فوتبال دستگرمي مدام به همديگر پاس بدهند و سرعت پاس‌ها و تعداد پاس‌هاي‌شان را زياد كنند.


در آن جلسه تمريني كار تا جايي شدت يافت كه بازيكنان بعد از پايان تمرين به شوخي به يكديگر مي‌گفتند: «امروز بارسلونا شده بوديم».

 

اين اصرار مانوئل در روزهاي بعد هم ادامه داشت و پيرمرد پرتغالي اصرار داشت هر تيم در فوتبال دستگرمي حداقل 45 پاس تا رسيدن به دروازه بدهد. ژوزه به بازيكنانش مي‌گفت نمي‌خواهد داخل محوطه جريمه حريف شويد و فقط پاس بدهيد. وي بعضا سوسا و نوري را از ارسال پاس به جلو منع مي‌كرد و خواستار گردش سريع توپ در زمين بود.

 

اين اتفاق در ديدار تداركاتي با آلومينيوم هم تكرار شد و پرسپوليسي‌ها در پاسكاري سريع فوق‌العاده كار كردند. سرخپوشان در بازي عصر دوشنبه بيشتر از 80 درصد مالكيت توپ را در اختيار داشتند اما در مجموع 7 موقعيت گل به دست آوردند كه 3 تاي آن روي ضربات ايستگاهي بود و يكي از آنها هم با پاس به جلوي كيا، پريدن قاضي از روي توپ و ضربه نهايي انصاري‌فرد گل شد.

 

با تمام اين برتري‌ها – هر چند با اشتباهات گردان و تغييرات زياد در تركيب – پرسپوليس به تيم ميثاقيان باخت تا مالكيت زياد سرخ‌ها بر توپ به چشم نيايد.

 

با اين حال به نظر مي‌رسد ژوزه پرتغالي شيفته مالكيت توپ و سيستم بازي اسپانيا باشد حتي اگر حفظ توپ منجر به خلق موقعيت نباشد. بايد ديد مانوئل تا كجا روي اين تاكتيك اصرار مي‌كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)