پرسپولیس نیوز : رضا شاهرودی بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است از خستگی بازیکنان پرسپولیس در نیمه ‌دوم می‌توان به این نتیجه رسید که کادرفنی این تیم خوب ریکاوری نمی‌کند.

شاهرودی گفت: پرسپولیس در این فصل غیر قابل پیش‌بینی است. اصلاً نمي‌شود از قبل پيش‌بيني كرد كه در بازي مي‌بازد يا مي‌برد. به ‌هر‌حال شرايط ليگ با آسيا متفاوت است اما از خستگي كه در ساق پاي بازيكنان پرسپوليس مخصوصاً در نيمه دوم ديدم اين استنباط را دارم كه ريكاوري كادرفني خوب نيست.

در دوره ما هم مشكلات مالي وجود داشت، شايد باورتان نشود كه از سال 80 تا حالا هنوز 4 ميليون از باشگاه طلب دارم خب حالا هم شرايط كم و بيش به همان شكل است اما اين بهانه خوبي براي باخت نيست. ما هم همين مشكلات را داشتيم. شما مطمئن باشيد كه بازيكنان وقتي به زمين مي‌روند ديگر به عشق هوادارها اين مسائل را فراموش مي‌كنند.

در نيمه ‌اول با وجود فرصت‌هايي كه پرسپوليس داشت به نظر مي‌رسيد كه آنها به تساوي راضي بودند اما عجيب اينجا بود كه بعد از اينكه پرسپوليس گل خورد هم بازيكنان هيچ تلاشي براي جبران انجام نمي‌دادند. به طور حتم بازي در ليگ و باشگاه‌هاي آسيا باعث خستگي بازيكنان پرسپوليس شده است اما شما ديديد كه النصر چقدر باهوش و حرفه‌اي بازي كرد. در نيمه اول با حوصله بود و زماني كه بازي پرسپوليس دستش آمد و آنها را آناليز كرد موفق شد با نتيجه پر گل اين تيم را شكست دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)