پرسپولیس نیوز : مدیرعامل مستعفی پرسپولیس توضیحات جدیدی در مورد یک پروژه بزرگ ارائه کرد.

محمد رویانیان در بیانیه ای که پس از اعلام استعفای خود منتشر کرد، به کارهای اقتصادی اشاره کرد که اگر به وی فرصت داده شود آنها را به سود پرسپولیس به مرحله عمل خواهد رساند.

یکی از آنها پیگیری و اجرای پروژه عظیم ساماندهی هواداران بود که به گفته رویانیان از 15 ماه پیش طراحی شده و بیش از 75 درصد اقدامات لازم برای عملیاتی شدن این طرح بزرگ ملی انجام شده است.

وی تاکید کرد درباره این طرح مشارکتی که حداقل 80 میلیارد تومان درآمد عاید پرسپولیس خواهد کرد در صورتی که اجازه پیگیری آن به وی از سوی وزارت ورزش و مدیریت جدید داده شود گزارش مفصلی به رسانه ها و هواداران خواهد داد.

این ادعای رویانیان باعث شد خیلی ها بگویند وی که نتوانسته بدهی بازیکنان را بدهد چطور از پروژه ای با 80 میلیارد سود صحبت می کند و چرا تا زمان فعالیت خودش آن را به سرانجام نرساند.

رویانیان در این خصوص گفت: 15 ماه با مسئولان صدا و سیما در این خصوص مذاکره کرده و بالاخره دقیقا در روزی که استعفایم منتشر شد، پس از سه ساعت جلسه، مسئولان صدا و سیما موافقت خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: اکنون آنها پیگیر قضیه هستند و من تاکید کردم که قطعا پیگیری خواهم کرد و از مسئولان باشگاه و وزارت نیز می خواهم که این مسئله را پیگیری کنند. 
 رویانیان از پروژه ای 250 میلیارد تومانی سخن گفته که به پخش تبلیغات در خصوص ساماندهی هواداران و فروش کارت های هواداری اختصاص دارد و طبق ادعای وی،  از این پروژه عظیم، حداقل 80 میلیارد تومان عاید باشگاه پرسپولیس خواهد شد.

 

وی قصد داشت در برنامه ای مفصل از این پروژه پرده برداری کند اما برخی صحبت ها باعث شد زودتر خبر آن مطرح شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)