رسول خطیبی می‌گوید بازیکنانی را به تیم اضافه خواهد کرد که کارایی بیشتری داشته باشند و اسم برایش مهم نیست.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی، سرمربی تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری خود با خبرنگاران، اظهار کرد: از مردم آذربایجان، هواداران و پیشکسوتانی که در این تیم زحمت کشیده‌اند کسب اجازه می‌کنم و امیدوارم دعایم کنند تا در این تیم بتوانم به موفقیت برسم. از مربیانی که در گذشته در تراکتورسازی زحمت کشیده‌اند نیز تشکر می‌کنم. از مدیریت و هیات مدیره کمال تشکر را دارم که به من اعتماد کرده و رسول خطیبی را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: همه در ایران می دانند که تراکتورسازی تیم بزرگی است و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. تمام بازیکنان سال گذشته‌مان به غیر از محمد ایران پوریان قرارداد یک ساله داشتند. ما بازیکنان با کارایی نیاز داریم، نه این که اسم دار باشند.

خطیبی در خصوص مدت زمان قرارداد خود اظهار کرد: قرارداد من سه ساله است. در هیچ دنیا نمی بینید که مربی قرارداد یک ساله ببندد و قرارداد یک ساله ظلم به آن باشگاه است. با بازیکنانی که مذاکره می‌کنیم قرارداد کمتر از دو سال نمی‌بندیم. در تیم‌های اروپایی بازیکنان قراردادهای چند ساله می‌بندند. بازیکنانی خواهیم گرفت تا کارایی بالایی داشته باشند. ما سال گذشته بازیکنی داشتیم که 800 میلیون گرفته بود، ولی شاید تعداد بازی‌هایش به هشت بازی هم نرسد.

رسول خطیبی بیان کرد: تیم ما باید هجومی باشد و ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم. چهار بازیکن جذب ‌کرده‌ایم و در ادامه تلاش خواهیم کرد بازیکنان خوب دیگری هم بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما با توجه به این که شایدکم تجربه باشید، از انتخاب تراکتورسازی ترسی نداشتید؟ گفت: سال گذشته نیز صحبتی در خصوص آمدنم به این تیم بود، ولی به تیم گسترش فولاد رفتم تا تجربه کسب کنم. احساس می‌کنم تجربه کافی را به دست آورده‌ام.

خطیبی گفت: حضور مربی خارجی در تیم‌های نظامی ایران منتفی شده است و مربی خارجی نمی‌تواند به تیم تراکتورسازی بیاید. تونی مربی محبوبی بود و حاضرم به احترام هواداران اگر من را قبول نداشتند از این تیم بروم و مربی دیگری جایگزین من شود. تراکتورسازی محبوب خانواده من است و به خاطر این که تعصب دارم شاید از زمانی که با تراکتورسازی قرارداد بسته‌ام پنج ساعت نیز خانواده‌ام را ندیده‌ام.

وی ادامه داد: هدفمان این است که سهمیه آسیایی را کسب کنیم و برای کسب دو جام در سال‌های بعد برنامه داریم و مطمئن هستم که هواداران از برنامه‌های من حمایت خواهند کرد. از هواداران می‌خواهم که حاشیه سازان را شناسایی کنند. عده‌ای هستند که از من باج می‌خواهند و می‌خواهند پول‌هایی را از ما بگیرند و هواداران مطمئن باشند که اگر در استادیوم علیه من شعار دهند چون من به آنها پول نداده‌ام این کارها را انجام می‌دهند. یک عده‌ای هستند که از نام تراکتورسازی سوء استفاده می‌کنند.

خطیبی افزود: دو روز بعد از این که به باشگاه برنامه دادم، آقای نظمی، مدیرعامل باشگاه با من تماس گرفت و اعلام کردند که برنامه سه ساله من مورد قبول قرار گرفته است. 80 درصد بازیکنانی که خواهیم داشت سه یا چهار سال در تراکتورسازی بازی خواهند کرد. فکر می‌کنم تراکتورسازی بیشترین هوادار را در آسیا دارد.

وی ادامه داد: اگر مربی در تراکتورسازی رابطه خوبی با هواداران داشته باشد و بداند که همه هواداران پشت سرش هستند، با قدرت کار می‌کند.

خطیبی بیان کرد: اگر از تراکتورسازی تماسی نمی گرفتند 24 ساعت بعد از آن با تیم خوبی قرارداد می‌بستم و اگر منتظر تراکتورسازی بودم به دلایل تعصب قلبی‌ام به این تیم بود.

سرمربی تراکتورسازان اظهار کرد: واقعا جای تعجب دارد که بازیکنی پای میز مذاکره می‌آید و در مبلغ 800 میلیون تومان برای 10 میلیون تومان چانه می‌زند، ولی همان بازیکن بعد از بستن قرارداد می‌گوید که من عاشق تراکتورسازی بودم. باید به این بازیکن گفت که شما به خاطر 10 یا 50 میلیون بیشتر با تیم قرارداد بسته‌اید نه به خاطر تعصبتان. باید از بازیکنان خوبی همچون مهدی کیانی نیز نام برد که به منظور قرارداد بستن به باشگاه آمد و در هنگام قرارداد تعصبش را در مقابل مدیرعامل تراکتورسازی دیدم. حبیب گردانی و محمد ایران پوریان نیز که با ما قرارداد بسته‌اند همانند مهدی کیانی بوده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)