پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: موضوع تمدید قرارداد مرحوم نوروزی موضوعی است که باید در هیأت مدیره تصمیم‌گیری شود.

حمیدرضا گرشاسبی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که درخواست شده قرارداد هادی نوروزی یک سال دیگر تمدید شود، نظر شما در این باره چیست، گفت: اینها باید در هیأت مدیره تصمیم‌گیری شود که هنوز هم مطرح نشده. باید ببینیم قوانین و مقررات کلی چه می‌گوید چون باشگاه از حالت خصوصی خارج شده. این تصمیمات کلان است و باید در هیأت مدیره به جمع‌بندی برسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما طلب‌های او را پرداخت می‌کنید در اولویت است یا خیر، اظهار داشت: مطالبات او را پرداخت می‌کنیم و این موضوع قطعا در اولویت است.

گرشاسبی در ادامه درباره همراه اول که اسپانسر این تیم است، تصریح کرد: قرار شد همراه اول اسپانسر باشد با این قراردادی که بسته شده غیر از بدهی‌های گذشته در بیش از 80 درصد مشکلات مرتفع می‌شود. همراه اول اولین پرداختی را به ما داشته که اگر به موقع این اسپانسر به وعده‌هایش عمل کند، مشکلات ما حل خواهد شد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بدهی‌های متنوع این باشگاه یادآور شد: بخشی از بدهی‌ها به این صورت است که حساب‌های ما مسدود می‌شود و موجودی را با حکم دادگاه برمی‌دارند بنابراین تیم دچار مشکلی مالی می‌شود. بخش دیگری از بدهی‌ها دینی است بر گردن ما و در نهایت بدهی‌هایی هستند که معلوم نیست چیست و نشأت گرفته از موقعیت باشگاه است.

وی درباره اینکه آیا تا این لحظه بودجه دولتی گرفته‌اید یا خیر، عنوان کرد: تا این لحظه نه بعید می‌دانم دیگر بودجه‌ای بگیریم چون اسپانسر است و بخش عمده‌ای از مشکلات را حل خواهد کرد.

گرشاسبی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه به دلیل فوت مرحوم نوروزی به شما اجازه داده شده بازیکن بگیرید، تصریح کرد: هنوز چیزی ندیده‌ایم که به ما اجازه داده باشند اما گرفتن بازیکن هم بستگی به مربی و کادر فنی دارد.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که مشکلی ندارید که اسپانسر پرسپولیس اسپانسر استقلال هم هست، گفت: مسئله ما این است که این پول چقدر دست ما را می‌گیرد و چقدر مشکلات مرتفع می‌شود. حالا اینکه می‌خواهند از 100 تیم حمایت کنند مهم نیست. اولویت این دو باشگاه مردمی هستند که کارشان روی روال باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)