رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: واقعاً بازی خوبی از سوی دو تیم پرسپولیس و استقلال مشاهده کردیم و خودم از تماشای این دیدار لذت بردم.

غلامرضا بهروان در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال گفت: این بازی آشتی مردم با فوتبال بود بازی بسیار خوبی را مشاهده کردیم و همه چیز عالی بود. صد هزار هوادار به ورزشگاه آمدند. شب قبل از مسابقه تماشاگران به خوبی اسکان داده شدند و شهردار منطقه 22 که روز گذشته برای بازدید از شرایط اسکان هواداران به محل حضور ‌آنها آمد تشکر می‌کنم.

وی افزود: از ساعت 9 امروز درهای ورزشگاه باز بود و ظرفیت ورزشگاه در نهایت به طور کامل پر شد که هواداران هم در کمال احترام به یکدیگر بازی را مشاهده کردند واقعاً دو تیم به یکدیگر احترام می‌گذاشتند. هواداران آبی هادی نوروزی و هواداران پرسپولیس ناصر حجازی را تشویق می‌کردند. بنده به سهم خودم این مسئله را تبریک می‌گویم.

بهروان در مورد اینکه همچنان اعتراضاتی به برنامه لیگ وجود دارد خاطرنشان کرد: این اعتراضات همیشه وجود دارد. دو تیم قبل از دربی به طور مساوی در یک فاصله زمانی مشخص به میدان نرفته بودند امیدوارم در آینده هم شاهد برگزاری چنین بازی‌های خوبی باشیم.

رئیس کمیته مسابقات در پایان گفت: به سهم خودم از بازی امروز لذت بردم. اورژانس، مترو، آتش‌نشانی و همه مسئولان برگزار کننده به برگزاری خوب دربی کمک کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)