خبرگزاری پرسپولیس : مربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار گفت: با توجه به شکست در هفته نخست لیگ برتر باید در هفته‌های آینده پیروز شویم چون محکوم به این کار هستیم.

سید مراد محمدی درباره شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد مقابل ثامن‌الحجج(ع) سبزوار گفت: هفته اول بود و هنوز کشتی‌گیران به شرایط خوبی نرسیده‌اند. از طرفی تیم ما دیر تشکیل شد و چند روز بیشتر فرصت تمرین مشترک نداشتیم اما تیم ثامن مدتهاست در کنار هم هستند و شرایط بهتری دارند.

وی ادامه داد: متأسفانه بدشناسی آوردیم و اگر احمدی و طحان کمی بهتر کار می‌کردند می‌توانستیم به پیروزی برسیم و اگر تیم ما زودتر بسته می‌شد و کشتی‌گیران را مدت بیشتری در اختیار داشتیم نتیجه بهتری می‌گرفتیم. توانایی ما خیلی بیشتر از چیزی است که در هفته اول شاهد بودیم، باید با پیروزی در هفته‌های آینده این شکست را جبران کنیم چون محکوم به این کار هستیم.

سرمربی پرسپولیس جویبار درباره رضایت کادر فنی این تیم از عملکرد کشتی‌گیران در هفته اول گفت: هر کس به اندازه توانش عملکرد قابل قبولی داشت اما ضربه اصلی را در اوزان 84 و 96 کیلو خوردیم چون روی برد در این دو وزن حساب کرده بودیم اما متأسفانه شکست خوردیم. از طرفی سعید احمدی بعد از مدتها دوری از کشتی و پشت سر گذاشتن دوران افتش باید مقابل تماشاگران شهرش مسابقه می‌داد که باعث شده بود استرس روی عملکردش تأثیر منفی بگذارد، شاید اگر این مسابقه خارج از جویبار برگزار می‌شد احمدی به پیروزی می‌رسید. در هفته‌های آینده باید بهتر شویم و جبران کنیم چون چاره‌ای جز این نداریم.

تیم پرسپولیس جویبار در هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد در خانه با نتیجه 4 بر 3 مغلوب ثامن‌الحجج(ع) سبزوار شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)