پرسپولیس نیوز : کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری آخرین تمرین پیش از دیدار برابر راه‌آهن‌، اسامی 20 بازیکن را برای حضور در اردوی سرخپوشان اعلام کرد.

کادر فنی سرخپوشان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی پیش از دیدار برابر راه آهن از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) را به شرح زیر اعلام کرد:

سوشا مکانی، مسعود همامی، محسن بنگر، مایکل اومانا، علیرضا نورمحمدی، حمیدرضا علی عسگری، بابک حاتمی، محمد نوری، مهرداد کفشگری، رضا خالقی‌فر، احمد نورالهی، میلاد کمندانی، علی علیپور، محمدرضا خانزاده، محمد عباس‌زاده، مهدی طارمی، مهدی دغاغله، فرناندو گابریل، مبین میردورقی و امید عالیشاه.
 

پرسیولیسی‌ها برای بازی فردا با راه آهن راهی هتل المپیک شدند و هادی نوروزی، پیام صادقیان، افشین اسماعیل زاده و مهدی جعفرپور از لیست درخشان برای این بازی خط خوردند.
 

فرناندو گابریل بازیکن مصدومت یم فوتبال پرسپولیس در لیست این تیم برای دیدار فردای سرخ‌پوشان مقابل راه‌آهن قرار گرفت.

این بازیکن که در بازی با نفت مسجدسلیمان از ناحیه جمجمه به شدت آسیب دیده بود در چند روز اخیر تمریناتش را با پرسپولیس انجام داد و فردا در لیست سرخ پوشان قرار گرفته اما از آنجای که محافظ مخصوص سر و جمجمه این بازیکن برزیلی به دست سرخ‌پوشان نرسیده احتمال ضعیفی دارد که درخشان از این بازیکن برزیلی استفاده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)