پنج شنبه 13 فروردين:(13:54)

مرجع خبري پرسپوليس: همانطور که مطلعید مجتبی جباری با اعتراضش نسبت به تعویض در بازی با الاتحاد عربستان خشم ژنرال را برانگیخت تا قلعه نوعی او را از حضور در تمرینات منع کرده و در اختیار مدیریت باشگاه قرار دهد و بنا به تصمیم مدیریت، جباری تا اطلاع ثانوی از حضور در استقلال محروم گردیده است. اما این پایان کار نبوده چرا که هافبک آبی پوشان چندان هم بدش نمی آمد که از جمع آبی ها جدا شود و البته چه جایی بهتر از اردوگاه رقیب.

جباری که در ابتدای فصل با ناز و کرشمه فراوان و سلام و صلوات قراردادش را با استقلال تمدید کرد و شرط خارج رفتن را در هر شرایطی به فتح الله زاده تحمیل کرد، اکنون و با محرومیتی که از جانب باشگاه نصیبش شده نه تنها به فسخ قرارداد فکر می کند بلکه فیلش یاد دو سال قبل کرده است.

 

زمان مدیریت انصاریفر کوچک که تا باشگاه پرسپولیس هم رفت و… البته با رای کمیته انضباطی هم او جریمه شد هم پرسپولیس اما اینبار هم جباری تجربه اش در این مورد بیشتر شده و هم انصاریفر بزرگتر از حادثه زمان برادرش مطلع.

پس از مذاکرات پشت پرده ، جباری به توافق نهایی با پرسپولیس و شخص حسین هدایتی رسیده و وی با امضاء یک قرارداد داخلی، چکی به مبلغ نامعلوم دریافت کرده تا ضمانتی برای حضور قطعی او در پرسپولیس باشد. گرچه قرارداد داخلی در فوتبال ایران از اعتبار قانونی برخوردار نیست اما با توجه به سریالی شدن اختلافات پردامنه جباری با باشگاه استقلال و هوادارانش و صحبت هایی که وی با یکی از دوستان مطبوعاتی اش که البته نقش مشاور را برای او ایفا می کند،انجام داده اینبار مثل تا 3 نشه بازی نشه توسط جباری اجرا خواهد شد و بالاخره او را در فصل آینده با پیراهن قرمز خواهیم دید.(فصل قبل هم با حبییب کاشانی به توافق رسید و سرانجام اعلام کرد به احترام هوادارن استقلال جدا نخواهد شد.)

 
او تا بحال 2بار با پرسپولیسی ها به توافق رسیده که البته در هر دو مرحله به سرانجامی نرسیده اما از قرار معلوم اینبار در پیوستن به پرسپولیس مصمم تر شده است. به این شرایط اضافه کنید: درگیری با واعظ بر سر دیرکرد پرداخت حقوق و عدم حضور بر سر تمرینات و دیگری اعتراض به تعویض و از همه مهمتر آزاد بودن جباری در انتهای فصل. آری جباری با پایان لیگ، هیچ قراردادی با آبی ها ندارد.

 وقتی به صادقی هم فکر می کنیم که بعد از بازی این فصل استقلال و مس عنوان کرد درپایان فصل جواب بی حرمتی تماشاگران آبی راخواهد داد و در پایان بازی مس با پرسپولیس، با پیراهن قرمز مقابل دوربین های شبکه های تلویزیونی به مصاحبه پرداخت  و همچنین با به یاداوری ماجرای پیوستن نیکبخت به پرسپولیس،بیشتر به این نتیجه  می رسیم که:آیا پرسپولیس جزیره امن ناراضی های آبی است؟

 
این یکی اگر دروغ 13 نباشد حداقل محتمل ترین شایعه ی نوروز خواهد بود.
 
گزارش از علی باستانی-پارس فوتبال
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)