کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ماجرای کاپیتانی بین من و کریمی تمام شده است.

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره دیدار دوستانه تراکتور مقابل پرسپولیس اظهارداشت: این دیدار یک محک جدی برای تیم ما بود. ما به دلیل دوره بدنسازی که داشتیم تحت فشار بودیم اما به برگزاری چنین دیداری احتاج داشتیم.

وی ادامه داد: برد و باخت در دیدارهای دوستانه اهمیتی ندارد اما در آن بازی داور خیلی به ضرر تیم ما سوت زد. هرچند که هدف ما از برگزاری چنین بازیهایی رسیدن به آمادگی لازم است و اینکه مقابل پرسپولیس باخته ایم مهم نیست. در بازی رسمی پرسپولیس را می بریم.

اسدی درباره اینکه قرار است با چه شماره ای در لیگ برتر بازی کند؟ گفت: من شماره 8 را به علی کریمی تقدیم کردم و قرار است خودم هم 88 بپوشم. مسئولان تراکتور گفتند کاری می کنیم که بتوانی این شماره را در لیگ بپوشی و اشکالی پیش نیاید.

وی درخصوص بحث کاپیتانی در تراکتور گفت: ماجرای کاپیتانی بین من و کریمی تمام شده است. واقعا فرقی ندارد چه کسی کاپیتان باشد و من بازوبند را به وی تقدیم کردم اما هنوز قبول نکرده است. در این باره هم تصمیم آخر و اول را کادرفنی باید بگیرد.

اسدی با اشاره به اینکه تراکتور امسال تیمی کهکشانی شده خاطرنشان کرد: الان کهکشانی هستیم به خاطر ستاره های بزرگی که در تیممان داریم اما هر وقت بازیها را ببریم و قهرمان شویم کهکشانی می شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)