پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس که متهم شده طلب دوران مربی‌گری سال‌های گذشته‌اش را با وجود بی‌پولی پرسپولیس نقد کرده، می‌گوید که این موضوع صحت ندارد.

حسین عبدی در واکنش به دریافت 880 میلیون تومان از طلب‌های سابق خود از باشگاه پرسپولیس اظها‌رکرد: نمی‌دانم برخی دوستان چرا چنین اخبار کذبی را منتشر می‌کنند. گویی هیچ خبری در دست ندارند و دست به خبرسازی می زند. پرداخت 880 میلیون تومان کذب محض است. باید بگویم که اعضای هیات رییسه باشگاه پر‌سپولیس تا به امروز به عنوان حق الزحمه برای حضور در جلسات هیات مدیره هیچ گونه وجهی را دریافت نکرده‌اند چه برسد به دریافت طلب گذشته.

وی در ادامه ا‌ضافه‌ کرد‌: البته اگر واقعا به هر یک از اعضای هیات مدیره باشگاه با توجه به خدماتی که به باشگاه پر‌سپولیس رسانده‌اند 880 میلیون تومان پرداخت می‌شد باز هم کم بود، زیرا اعضای هیات مدیره با تلاش‌هایی که انجام داده‌اند قراردادهای خیلی خوبی را برای باشگاه منعقد کردند که حاصل آن درآمدزایی خوب و کامل برای باشگاه پر‌سپولیس است. با این حال همان طور که گفتم هنوز هیچ کس هیچ پولی دریافت نکرده است.

عبدی تاکید کرد: البته من مبلغی را به عنوان طلبم از فصل گذشته دریافت کرده‌ام که هیچ ارتباطی به عضویتم در هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس ندارد. من سال قبل قراردادی به عنوان مربی با باشگاه پر‌سپولیس منعقد کردم و از آن قرارداد سال قبل فقط 30 درصد به من دادند. مدتی قبل هم مبلغی دیگر از همان طلب به من پرداخت شد که با این حال فکر می‌کنم الان باز هم چیزی حدود 45 درصد از قراردادم باقی‌ مانده است و از باشگاه طلبکار هستم.

 

وی ادامه داد: بحث اصلی بر سر این است که ما یکسری بازیکن داریم که از قبل در تیم حضور داشته‌اند و از سال‌های گذشته مطالباتی داشتند. این طلب‌های بر جای مانده از گذشته همیشه محل اختلاف و بر هم خوردن حساب‌ها بود. از یک طرف بازیکن همیشه مطالبه معوقه داشت و از سوی دیگر هر رقمی که پرداخت می‌شد بر سرش بحث بود که برای این فصل است یا برای فصل‌های گذشته؟ از این رو تصمیم باشگاه بر این بود که پرداخت‌ها بر اساس تسویه مطالبات سال‌های گذشته بازیکنان حال حاضر تیم انجام شود که با صبوری و سعه صدر در سال‌های گذشته برخورد کردند. اختلاف در رقم پرداخت‌ها از همین ناحیه ناشی شده است، در حالی که این تفاوت در نسبت دریافتی بازیکنان از قرارداد امسال وجود ندارد و تبعیضی در کار نبود. به بازیکنان تیم هم می‌گوییم اصلا نگران نباشند چون پرداخت‌ها ادامه خواهد داشت و تاکنون هم روند خوبی داشته‌ایم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با میزان دریافتی خود و مطالبی که در مورد تسویه مطالبات گذشته وی مطرح شده است، خاطرنشان کرد: اگر به جهت حضورم در هیأت مدیره اتفاق خارج از عرف روی داده بود، جای نقد داشت اما چنین نبوده است. در مورد من هم مثل اعضای تیم برخورد شد که از قبل طلب داشتند. من یک طلبی از دوران آقای حبیب کاشانی داشتم و یک بخش از طلبم نیز مربوط به فعالیتم در دوره قبلی می‌شد. سال قبل حدود 20 درصد از قراردادم را گرفته بودم در حالی که بقیه اعضای کادر فنی هم 20 تا 30 درصد دریافتی داشتند و در این مدت من هم مثل دیگران دریافتی داشتم. در حال حاضر طلب اول من تسویه شده است و حدود 60 درصد سال قبل را گرفته‌ام. در حالی که مطالبات گذشته اکثر اعضای تیم صفر شده است و رقم دریافتی من هم اصلا به آن رقمی که گفته شد نزدیک نیست. هواداران اطمینان داشته باشند که هر پولی به باشگاه بیاید به نسبت، بین اعضای تیم تقسیم می‌شود و این مسائلی که مطرح شده و ارقامی که واقعی نیستند حتما از سوی باشگاه مورد پیگیری‌های لازم قرار خواهد گرفت. ضمن آنکه باید تاکید کنم اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در مدت اخیر فعالیت خود با اینکه از وقت و زندگی خود گذاشته‌اند و با وجود همه حرف و حدیث‌هایی که برایشان پیش آمد و پرسپولیس را هم به آرامش رسانده‌اند، حتی یک ریال به عنوان حقوق یا حق جلسه دریافتی نداشته‌اند و طرح مسائلی غیر از این غیر منصفانه خواهد بود.

او هم‌چنین در واکنش به شایعه فسخ قرارداد برانکو ایوانکوویچ اظها‌ر کرد: انتشار چنین اخباری به سود باشگاه پر‌سپولیس نیست، زیرا این اخبار از پایه کذب است. فکر می‌کنم از شایعه فسخ قرارداد خود برانکو هم خبر ندارد. نمی‌دانم برخی از دوستان از کجا چنین اخباری را به دست می‌آورند و منتشر می‌کنند. برانکو به عنوان مربی پر‌سپولیس با باشگاه قرارداد دارد و کارش را انجام می‌دهد. باشگاه هم طبق تعهدش در قبال مطالبات او عمل می‌کند و پایبند آن خواهد بود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

 

حسین عبدی درباره احتمال برگزاری نشست هیأت مدیره در این هفته تصریح کرد: تا این لحظه که قراری برای جلسه نداشتیم. دیروز در این ارتباط از دبیر هیأت مدیره پیگیر موضوع شدم. البته قرار است در این ارتباط صحبتی داشته باشیم تا اگر لازم باشد با بازگشت آقای طاهری در صورتی که نیاز باشد، جلسه تشکیل شود ولی در حال حاضر برای این امر قراری نداریم.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در پایان درباره سفرش به انگلستان گفت: دارندگان مدرک لیسانس حرفه‌ای مربیگری فوتبال از اروپا همه ساله باید در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند. در این دوره درباره آخرین تحولات و پیشرفت‌ها آموزش و تبادل نظر صورت می‌گیرد. قرار بود به این منظور صبح امروز یکشنبه راهی انگلستان شوم اما برای صبح سه‌شنبه پروازی مستقیم فراهم شد و به این ترتیب روز سه‌شنبه تهران را ترک می‌کنم تا در این دوره شرکت کنم.

عضو هیات مدیره باشگاه پر‌سپولیس در ادامه‌ی درباره برگزاری اردوی پر‌سپولیس گفت: اردوی خوبی در جزیره کیش برگزار شده است که می‌تواند به تیم ما کمک کند. من امروز صبح با محل اردو تماس گرفته‌ام و از آخرین وضعیت آنها با خبر شده‌ام. همه چیز در آنجا خوب است. البته روز گذشته ناهماهنگی‌هایی به خاطر زمین تمرین به وجود آمده بود که این ناهماهنگی‌ها هم به خاطر کمبود زمین تمرین در کیش همیشه وجود دارد و باشگاه‌هایی که به آنجا می‌روند با تعامل این مشکلات را حل می‌کنند. در کل شرایط اردوی کیش برای پر‌سپولیس کاملا مناسب است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)