پرسپولیس نیوز : از آخرین باری که بازیکنان پرسپولیس تهدید به اعتصاب کردند، چند ماهی می‌گذرد…

آن زمان چند بازيكن پرسپوليس در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات‌شان از ساير همبازيان خود خواستند تمرين نكنند. زنده‌ياد هادي نوروزي، كاپيتان وقت پرسپوليس با اين تصميم مخالفت كرد و گفت تمرين نكردن به ضرر خودمان است و شايد بهتر باشد در سالن تمرين كنيم… سرخپوشان كه مي‌خواستند باشگاه را از عواقب بدحسابي بترسانند، نوروزي را هم با خود همراه و هم‌داستان كردند و با مراجعه به برانكو اعلام كردند تمرين نمي‌كنند. برانكو هم تمرين را تعطيل كرد و به باشگاه 72 ساعت فرصت داد مشكل را حل كند… رسانه‌ها با تيتر «پرسپوليس تا اطلاع ثانوي تعطيل شد» به استقبال اين اتفاق رفتند و البته باشگاه با هر ترفندي بود سرخپوشان را به تمرين برگرداند… بعد از آن چنددرصدي به بازيكنان پرداخت شد تا اعتراض‌ها فروكش كند… مهرماه ماجراي درگذشت هادي نوروزي مثل پتك به سر پرسپوليس خورد و تا مدت‌ها مربي و بازيكن و… به تنها چيزي كه فكر نمي‌كرد، پول بود اما حالا دوباره زمزمه‌هاي نارضايتي بلند شده…
اين بار از اردوي كيش خبر مي‌رسد برخي بازيكنان پرسپوليس از شرايط مالي تيم ناراحت هستند. آنها مي‌گويند مديران باشگاه ميان بازيكنان تبعيض قائل شده‌اند.

دلخوري از همبازياني كه مخفيانه پول گرفتند!
بازيكنان معترض فقط از مديران باشگاه شاكي نيستند، آنها از همبازيان خود هم گلايه دارند و مي‌گويند برخي بازيكنان كه اعتصاب اول را طراحي كردند، حالا كه خودشان 40 تا 55 درصد مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند، ديگر پيگير پول ساير همبازيان خود نيستند

گلايه بازيكنان از تبعيض مالي
در اردوي كيش كه بازيكنان كنار هم بودند، فرصتي پيش آمد كه درباره پرداخت‌ها و قراردادها حرف بزنند و در دل همين حرف‌ها اين شايعه شكل گرفت كه مديران باشگاه بين بازيكنان تبعيض قائل شده بودند. حالا آنهايي كه كمتر از 20 درصد گرفته‌اند، مي‌خواهند وقتي به تهران برگشتند با مديران باشگاه جلسه بگذارند.

شايعه پرداخت مطالبات عبدي
اما مسئله ديگري كه تمامي بازيكنان را شاكي كرده، شايعه پرداخت مطالبات حسين عبدي است. چند بازيكن پرسپوليس مي‌گويند ما مطالبات فصل قبل خود را نگرفته‌ايم، پول خانواده هادي نوروزي را هم هنوز نداده‌اند، آن وقت حسين عبدي كه عضو هيأت مديره است، 880 ميليون طلب خود از زمان مديريت حبيب كاشاني به بعد را گرفته و با او تسويه كردند.

احتمال فسخ قرارداد كادرفني
معلوم نيست شايعه پرداخت مطالبات عبدي از كجا به گوش سرخپوشان رسيده و چقدر صحت دارد اما شايعه شده حتي اعضاي كادرفني هم از پرداخت نشدن مطالبات خود شاكی هستند. گويا برانكو و دستيارانش تهديد كرده‌‌اند اگر تا نيم‌فصل پول‌شان را نگيرند، طبق بندي كه در قراردادشان وجود دارد، فسخ مي‌كنند و مي‌روند.

برانكو گفت من هم طلبكارم
البته فعلاً همه چيز در حد حرف است. يكي از بازيكنان پرسپوليس مي‌گفت: «رفتم پيش برانكو و گفتم اگر وضع همين طور بماند و اين تبعيض مالي صحت داشته باشد، من نيستم كه برانكو گفت من خودم هم مثل شما طلبكارم.»

همه منتظر بازگشت پرسپوليس
… و اما پايان ماجرا چه خواهد شد؟ براي رسيدن به پاسخ اين سؤال بايد چند روزي صبر كرد تا پرسپوليس از اردوي كيش برگردد! راستي يادتان هست چند وقت پيش يك پرسپوليسي گفته بود اميدوارم باشگاه به كسي پول زيرميزي ندهد؟!

پرداخت 880 ميليون سيستماتيك بود؟!
با حسين عبدي كه گفته است پرسپوليس بايد براساس يك ساختار درست و نظام هدفمند پول بدهد، كاملاً هم‌عقيده هستيم. ما هم معتقديم پرداخت پول به سرخپوشان بايد سيستماتيك باشد اما جسارتاً يك سؤال داريم؛ آيا پرداخت 880ميليون تومان طلب حسين عبدي از زمان حبيب كاشاني تا به حال سيستماتيك بوده است؟! ما گفته بازيكنان معترض پرسپوليس كه ادعا مي‌كنند حسين عبدي 880 ميليون تومان مطالبات خودش از گذشته تا به حال را گرفته، تأييد يا تكذيب نمي‌كنيم اما از حسین عبدي مي‌پرسيم آيا اين ادعا صحت دارد؟ اگر صحت ندارد كه هيچ اما اگر صحت دارد، آيا براساس يك سيستم و نظام هدفمند جناب عبدي تمام مطالبات خود را گرفته و بقيه هنوز طلبكار هستند؟!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)