پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: می خواهم از نیم فصل دوم شماره 24 تیم را به یاد هادی نوروزی بر تن کنم.

میثم حسینی که همبازی هادی نوروزی در تیم پرسپولیس بوده، درباره درگذشت کاپیتان پرسپولیس گفت: ضایعه بزرگی بود و واقعا نمی دانم چه باید بگویم. حال مان بدجوری گرفته. هادی آقا و بامعرفت بود. خیلی سربزیر بود و کاری به کار کسی نداشت. فکر نمی کنم هیچ کس خاطره بدی از او داشته باشد. وقتی یک نفر از دنیا برود همه تعریف و تمجید می کنند. خدا را گواه می گیرم که ذره ای درباره هادی اغراق نمی کنم. او شخصیت بالایی داشت و رفتنش بسیار غم انگیزه و ناراحت کننده بود. انشاالله خدا به خانواده و عزیزانش صبر عطا کند.

 میثم حسینی در ادامه گفت: من بچه نوشهر هستم و آقا هادی هم اهل بابل و روستای کپورچال. شاید ما به همین واسطه ارتباط عاطفی داشتیم و بعضا هم رفت و آمد خانوادگی داشتیم. این سخت ترین روزهایی است که سپری می کنیم. رفتن هادی نه تنها قلب اهالی فوتبال که دل همه را به درد آورده است. من فکر می کنم همه ایرانی ها دیشب برنامه 90 را دیدند و گریستند. حتی آنهایی که آقا هادی را نمی شناختند و اصلا اهل فوتبال نیستند از این ضایعه ناراحت و متاثر شدند.

میثم حسینی در ادامه گفت: با باشگاه صحبت کردم و انشاالله نیم فصل دوم شماره 24 تیم را بر تن خواهم کرد و این گونه در تیم خودمان یاد آقا هادی را زنده نگه داریم.

میثم حسینی در پاسخ به این سوال که شاید طبق قوانین در اثر تغییر شماره پیراهن لازم باشد باشگاه مبلغی را به سازمان لیگ پرداخت کند گفت: در این باره اطلاعی ندارم و فکر نمی کنم سازمان لیگ و آقای تاج هم در این مورد خاص اگر چنین قانونی وجود دارد بخواهند آن را حتما اعمال کنند. با این وجود اگر لازم باشد هر مبلغی را حاضرم خودم شخصا پرداخت کنم اما 24 را به یاد هادی بپوشم.

میثم حسینی در ادامه گفت: انصافا همه اعضای تیم از این اتفاق متاثر هستند و آنها هم شرایط روحی مناسبی ندارند. من امیدوارم باشگاه پرسپولیس با بایگانی کردن شماره 24 و پوشیدن پیراهن مشکلی در چند بازی و استفاده از رده های مشکی در پیراهن قرمز و یا بازوبند کاپیتانی مشکی تصمیم نهایی را هرچه زودتر بگیرند و بدانند که آقا هادی اگر اراده می کرد چون کاپیتان و بزرگ تر تیم بود می توانست هر شماره پیراهنی را بر تن کند. اما او شماره شناسنامه اش 24 بوده و شاید مشیت الهی بوده که او تصمیم گرفته پیراهن دیگری را بر تن نکند و حتی گفته بوده 24 را جاودانه می کند. مسئولان باشگاه به این نکات دقت کنند. اینها نکاتی است که یک دنیا حرف دارد. اما باز هم به خانواده هادی عزیز، همسرشان، پدر و مادر و برادرش و خانواده همسرشان صمیمانه تسلیت می گویم و بر ما فوتبالیست ها واجب است به طرق مختلف کاری کنیم یاد و خاطره هادی همیشه زنده باشد. از رسانه ها هم کمال تشکر را دارم که در این خصوص پیگیر بوده و زحمات زیادی را متقبل شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)