پرسپولیس نیوز : دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اگر بازیکنان یا اعضای کادرفنی که سابقه تخلف در دربی را دارند در دربی هشتادویکم هم مرتکب تخلف شوند، مجازات آنها تشدیدخواهد شد.

حسین عبداللهی در خصوص تمهیدات کمیته انضباطی برای دربی هشتادویکم تهران و همچنین تعداد ناظران انضباطی که برای این دیدار در نظر گرفته می‌شود، گفت: قرار است بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) اعضای کمیته انضباطی تشکیل جلسه دهند و در خصوص تمهیداتی که باید برای دربی درنظر گرفته شود، تصمیم‌گیری کنند، اما به احتمال زیاد تعداد ناظران انضباطی برای دربی سه یا چهار نفر خواهد بود. البته اگر از طرف کمیته انضباطی ابلاغ‌هایی برای افراد دیگر که در ورزشگاه به صورت نامحسوس حضور پیدا می‌کنند، صادر نشود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جرایم انضباطی برای متخلفان دربی تشدید خواهد شد، اظهار داشت: آیین‌نامه انضباطی برای بازی دربی نیز مثل سایر دیدارهاست. البته اگر بازیکنان یا اعضای کادرفنی که سابقه تخلف در دربی را دارند در دربی هشتادویکم هم مرتکب تخلف شوند، مجازات آنها تشدید خواهد شد.

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است جلساتی با نمایندگان دو باشگاه استقلال پرسپولیس یا نمایندگان لیدرهای دو باشگاه داشته باشند، تصریح کرد: ما چنین برنامه‌ای نداریم، چون این کار را به مدیران دو باشگاه محول کرده‌ایم. از آنها می‌خواهیم که با لیدرها جلساتی در راستای جلوگیری از تنش روی سکوها و کنترل آنها داشته باشند. همچنین از مدیران استقلال و پرسپولیس درخواست داریم جلساتی با بازیکنان یا نماینده‌های آنها داشته باشند تا با رفتارهای خود به ویژه نسبت به داور باعث تحریک تماشاگران نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)