مرجع خبري پرسپوليس : مهاجم جديد تيم فوتبال صباي قم گفت كه به خاطر صداقت كادر مديريتي، سرمربيگري يحيي گل محمدي، جواني و شخصيت بالايي كه سال گذشته صبا كسب كرده به اين تيم پيوسته است.


محسن خليلي: درباره پيوستنش به تيم فوتبال صباي قم، اظهار كرد: سال گذشته اشتباه بزرگي كردم و مدت زمان انتخاب تيمم زياد شد. از همين رو فصل بدنسازي را از دست دادم و مجبور شدم كه يك نيم فصل هم بيرون بنشينم.

 

 

 

اين كار را كردم چون احساس مي‌كردم كه به مجموعه پرسپوليس بر مي‌گردم و تا روز آخر هم منتظر بودم، اما اتفاقاتي افتاد و كادر فني علاقه‌اي به بازگشت من نداشت. از همين رو تصميم گرفتم كه تيمم را زودتر انتخاب كنم و در فصل بدنسازي حضور داشته باشم.

 

خليلي ادامه داد: علاوه بر صبا يكي، دو پيشنهاد ديگر هم داشتم كه خيلي جدي نبودند، ولي پيشنهاد صباي قم جدي شد و با مذاكراتي كه داشتيم خيلي زود به توافق رسيديم. دليلش هم اين بود كه بين كادر مديريتي باشگاه صداقت وجود داشت و يحيي گل محمدي نيز به عنوان سرمربي اين تيم حضور دارد، اين دو عامل، جواني تيم و شخصيت بالايي كه صبا سال گذشته به دست آورده بود، باعث شد كه اين تصميم را بگيرم.

 

خليلي در ادامه بيان كرد: يكي از حسن‌هاي صبا اين است كه استخوان بندي سال گذشته را حفظ كرده و فقط رضا عنايتي از اين تيم جدا شده است. كمتر اتفاق مي‌افتد كه تيمي شاكله اصلي تيمش را نگه دارد. در حال حاضر اميدوارم با توجه به كاري كه ويسي سال گذشته انجام داد و حضور گل محمدي بتوانيم بهتر از سال قبل عمل كنيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا صبا اين پتانسيل را دارد كه عنوان فصل گذشته‌اش را تكرار كند، گفت: چرا كه نه. صباي قم اين پتانسيل را دارد. سال گذشته بازيكنان بي‌تجربه بودند، اما امسال با تجربه تر شده‌اند و مي‌توانند بهتر كار كنند و تكرار آن عنوان دور از دسترس نيست.

 

وي همچنين درباره حضور صبا در آسيا نيز گفت: تيم ما در اين مسابقات كار سختي دارد، چرا كه ليگ قهرمانان يكي، دو مرتبه بالاتر از ليگ خودمان قرار دارد و بايد در طول فصل با تمريناتي كه انجام مي‌دهيم بتوانيم در ليگ قهرمانان عملكرد خوبي داشته باشيم.

 

مهاجم جديد صباي قم اظهار كرد: اميدوارم در كنار بازيكنان صبا سال خوبي را داشته باشم و بتوانم جواب اعتماد كادر فني يحيي گل محمدي را كه لطف زيادي به من داشتند را بدهم.

 

خليلي كه شماره 10 صباي قم را بر تن خواهد كرد، گفت: در مس شماره هفت مي‌پوشيدم و حالا شماره 10 به من رسيد. همه معمولا مرا با شماره 9 كه در پرسپوليس و تيم ملي مي‌پوشيدم مي‌شناسند، اما تصميم گرفتم پس از اين كه از پرسپوليس جدا شدم، ديگر شماره 9 را بر تن نكنم تا هميشه خاطرات خوبي كه با اين پيراهن در پرسپوليس داشتم باقي بماند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)