پرسپولیس نیوز :  محمد رویانیان و امیر عابدینی در حالی که اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال در دستور کار امروز جلسه اتحادیه فوتبال بود، بر سر موضوع دیگری به بحث و جدل پرداختند.

 محمد رویانیان در جلسه امروز اتحادیه باشگاه‌های فوتبال نسبت به بی‌نتیجه بودن این جلسات اعتراض کرد و معتقد بود اعضا تنها به خاطر حضورشان در رسانه‌ها در این جلسات داد و بیداد می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: این جلسات برگزار می‌شود و مدام مشکلات را طرح می‌کنیم. امیر عابدینی نیز در هر جلسه این داد و بیدادهایش را دارد اما به کجا رسیده‌ایم؟ این مباحث به جای این‌که در مجمع مطرح شود به برنامه 90 و رسانه‌ها کشیده شده و نتیجه‌ای هم نمی‌گیریم. ما جایگاه فوتبال را در ایران نمی دانیم و قوانین بالادستی هم وجود ندارد. معتقدم قوانین فعلی، من‌درآوردی است. تا قیر سیاه است مشکلات هم هست. من از بزرگان و کارشناسان خواهش دارم بدانند در این جلسه وسیله و ابزار رسانه‌ها شده‌ایم.

امیر عابدینی در این جلسه به رویانیان اعتراض کرد و گفت: آیا به رسانه اعتقاد ندارید؟

رویانیان در ادامه‌ی صحبت‌هایش اظهار کرد: عابدینی برای دهمین بار این حرف‌ها را در این‌جا مطرح می‌کند و به همه چیز اعتراض دارد.

اما مدیرعامل باشگاه داماش در پاسخ به او گفت: 10 بار دیگر هم این مسائل را خواهم گفت!

رویانیان نیز که با وی وارد جدل لفظی شده بود به عابدینی گفت: چرا این همه به کفاشیان حمله می‌کنی؟ همین ما بودیم که به او رای دادیم. با این حال فکر می‌کنم فضا در فدراسیون و اتحادیه درست نیست. کارشناس اطلاعاتش را به مجری و تلویزیون می‌دهد و رسانه به فوتبال ورود می‌کند؛ در حالی که اهالی فوتبال و سرانش یک بار برای همیشه همه چیز را مورد بررسی قرار دهند و پیشنهاد مشخصی برای بررسی اصلاح ساختار فوتبال ارایه شود.

عابدینی در پایان صحبت‌های رویانیان نسبت به او اعتراض شدیدی کرد و گفت: دیشب 1/5 ساعت با من صحبت کردی و گفتی بیا پرسپولیس، اما امروز در جلسه مرا می‌کوبی. پس اشتباه نمی‌گویم که دو سال است آمده‌ای و هیچ چیز نمی‌دانی.

رویانیان که در واکنش به این صحبت عابدینی سکوت کرد و تنها لبخند زد، با کسب اجازه از اعضا جلسه را برای شرکت در جلسه‌ی هماهنگی بازی پرسپولیس – میلان ترک کرد.

مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس و داماش با هم جلسه را ترک کردند و صحبتی کوتاه در یکی از اتاق‌های ساختمان اتحادیه با

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)