مرجع خبری پرسپولیس : صحبت‌هاي عليرضا ‌واحدي نيكبخت معمولا در هر شرايطي براي دوستداران فوتبال جالب توجه است، بازيكني كه سال گذشته در يك نظرسنجي در ليست محبوب‌ترين بازيكنان جهان قرار داشت.
نيكبخت در اين نظرسنجي با بازيكنان بزرگي و سرشناس دنيا براي انتخاب محبوب‌ترين‌ها رقابت داشت اما در نظرسنجي اخير فردوسي‌پور در برنامه 90 در بين محبوب‌ترين‌ها براي او وجود نداشت. نيكبخت در مورد اين موضوع و مسائل مختلف ديگر به سئوالات پاسخ مي‌دهد.

بالاخره بايد تو را بازيكن پرسپوليس بدانيم يا تراكتورسازي يا  تيم ديگر؟
فعلا كه در انتظار پايان محروميتم تا نيم فصل هستم و پس از آن نيز قطعا مي‌توانم در مورد آينده‌ام تصميم بگيرم اما همانطور كه گفتم اولويت اول من پرسپوليس است و در اين رابطه حرف‌هايم را نيز با كاشاني مطرح كردم.

فراز كمالوند سرمربي تراكتور اخيرا گفته كه تو با اين تيم قرارداد داري؟

من در پاسخ ايشان بايد بگويم تراكتور به تعهداتش در قبال من عمل نكرد. اين موضوع را شخص شفق نيز مي‌داند. اوج بي‌تعهدي تراكتورها به من اين بود كه نه پول رضايت‌نامه‌اي  كه من به پرسپوليسي‌ها پرداخت كردم را به من دادند نه چكي كه به من دادند نقد شد. پس از آن هم رئيس هيات فوتبال آذربايجان‌شرقي با تمام رسانه‌ها صحبت كرد و اظهار داشت كه نيكبخت با تراكتور قرارداد ندارد.

حالا تو واقعا با تراكتور قراردادت را ثبت نكردي؟

من قراردادم را ثبت كردم اما وقتي مسئول هيات محلي كه من قراردادم را در آنجا ثبت كردم مي‌گويد من قراردادم را ثبت نكردم، نمي‌دانم در اين خصوص بايد چه بگويم.

از اينكه در ليست محبوب‌ترين‌ها در نظرسنجي برنامه نود حضور نداشتي چه صحبتي داري؟

فكر مي‌كنم پس از محروميت چندي قبل،حالا من را همه‌جوره محروم كردند.

واقعا از قرار نداشتن در جمع بهترين‌ها ناراحت نبودي؟

ناراحت كه بودم اما به هرحال كاري از دست من ساخته نبود و نمي‌توانستم خودم را به زور در جمع محبوب‌ترين‌ها و گزينه‌هاي نظرسنجي 90 قرار دهم.

فكر مي‌كني مي‌توانستي با گزينه‌هايي كه  در نظرسنجي برنامه 90 بودند رقابت كني؟

من هيچگاه خودم را در جايگاه بزرگاني چون پروين و عابدزاده قرار نمي‌دهم چون معتقدم هركدام از آنها اسطوره‌هاي فوتبال ايران هستند. از طرفي خود من زماني عكس‌هاي اين اسطوره‌ها را جمع مي‌كردم بازيكناني كه در دوران بازيگري و پس از آن ارزش و محبوبيت زيادي براي من داشتند.

تو شخصا محبوب‌ترين‌هاي ايران را چه نفراتي مي‌داني؟

عابدزاده، پروين و كريمي براي من محبوب‌ترين هستند و من شخصا اين سه را محبوب‌ترين‌هاي فوتبال ايران مي‌دانم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)