پرسپولیس نیوز : مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌ها در دقیقه 90 هم حمله می‌کردند.

جلوی لیگ برتری‌ها هم کم نمی‌آوریم و فکر می‌کنم بچه‌ها از نظر بدنی بتوانند خواسته‌های سرمربی را اجرا کنند، هر چند نظر ایده‌آل ما خیلی بالاتر از این است.

مسعود مومنی در گفتگویی با سایت  باشگاه پرسپولیس به سوالات پاسخ داد؛

اولین بازی بعد از اردوی کیش انجام شد، فکر می‌کنید از نظر بدنی به اهدافی که داشتید، رسیدید؟

مساله اول این است که بعضی، این بازی را آسان تلقی می‌کردند، در حالی که حریف ما بازی خوبی انجام داد. تیم‌هایی که جلوی پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرند از عامل انگیزشی زیادی بهره می‌برند. من اکثر اعضای آن تیم را می‌شناختم. اکثر آنها بازیکنان لیگ یکی بودند و خوب بازی کردند و برای ما هم بازی تدارکاتی خوبی بود. از نظر بدنی هم بچه‌های ما نشان دادند که در دقایق پایانی کم نمی‌آورند. در آن دقایق گل زدیم و بعد از دقیقه 90 هم چند موقعیت خوب خلق کردیم. از این نظر اعتقاد دارم، اردوی کیش برای ما اردوی موفقی بود و جواب گرفتیم.

یک مساله این است که تیم حریف در دقایق پایانی کم آورد و سوال کارشناسان این است که آیا تیم در بازی‌های لیگ برتر همین شرایط را دارد؟

البته حریف ما از دقیقه 60 به بعد کمی مشکل داشت. به هر حال مالکیت توپ بچه‌های ما بیشتر بود و آنها مجبور به دوندگی بیشتر شدند اما با ارزیابی که از شرایط بچه‌ها داشتیم جلوی سایپا و دیگر لیگ برتری‌ها کم نمی‌آوریم. ما حتی انتظار داریم بچه‌ها جلوی سایپا بازی بهتری انجام دهند. به هر حال بازی با تیم‌های دسته پائین‌تر این مشکل را دارد که عوامل انگیزشی لازم را برای بازیکن ایجاد نمی‌کند. اگر تیم‌هایی مثل فولاد، صبا و سپاهان حذف می‌شوند، بخش عمده آن به همین مساله بر می‌گردد.

مهدی دغاغله هم مدتی است که زیر نظر شما تمرین می کند، فکر می کنیم چه زمانی برای بازگشت به میدان آماده خواهد بود؟

هفته قبل با پزشک او صحبت کردیم. تا 80 درصد مصدومیت را پشت سر گذاشته بود. در این مدت تمرینات اختصاصی داشت و از شنبه با تیم به طور کامل تمرین کرد. هدف این است که آمادگی بدنی او به شکلی باشد که هم در اجرای برنامه های تیمی مشکل نداشته باشد و هم ریسک آسیب دیدگی پائین بیاید. از این جهت 60 تا 70 درصد آماده شده است و فکر می‌کنم از بازی با پیکان او را در اختیار سرمربی بگذاریم.

علی عسگری چه زمانی آماده خواهد بود؟

علی عسگری یک بازیکن کاملا حرفه ای است. با پزشکش صحبت کردیم تمرینات بدنی را انجام می‌دهد و در تایمینگ بهتر شده است. همکاری خیلی خوبی دارد که کمک زیادی می‌کند. چند روزی هم هست که درد ندارد و در شرایط اضطراری شاید حتی می‌شد برای سایپا بازی کند ولی درباره زمان بازگشت به بازی‌ها نظرات برای تصمیم گیری به آقای درخشان منتقل می‌شود ولی فکر می‌کنم همه چیز تا بازی با پیکان کامل باشد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)