خبرگزاری پرسپولیس : امیدهای پرسپولیس امروز با تغییر نتیجه بازی در نیمه دوم، برابر امیدهای راه آهن به پیروزی رسیدند.

شاگردان منوچهر عبدا… نژاد که امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم راه آهن بودند، ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما در ادامه با دو گل محمد کیایی و قاسم گرامی در دقایق 86 و 91 پیروزی را از آن خود کردند تا به رده هفتم جدول صعود کنند. امیدهای پرسپولیس چهارشنبه این هفته نیز در ورزشگاه کارگران میهمان تیم نفت خواهند بود.

این هفته نوجوانان پرسپولیس هم در بازی عقب افتاده خود برابر پارسه به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. این بازی در حالی با تساوی پایان یافت که شاگردان تهرانی نژاد در پایان 90 دقیقه یک بر صفر از حریف پیش بودند. داور چهار دقیقه وقت اضاقه اعلام کرد. بازی در پایان وقت اضافه هم به سود سرخپوشان بود اما سوت پایان بازی به صدا در نیامد تا در نهایت در دقیقه 95 بازی داور خطای پنالتی اعلام کرد تا پارسه بازی را به تساوی بکشد. کادر فنی در این صحنه معترض بود که توپ به گردن بازیکن سرخپوش برخورد کرده است. نوجوانان پرسپولیس با این تساوی نیم فصل اول را با 30 امتیاز و در رده چهارم به پایان بردند.

و اما این هفته جوانان پرسپولیس نیز با نتیجه دو بر یک مقابل استقلال شکست خورد. شاگردان مجید پروین با از دست دادن فرصت های خود در نیمه دوم بازی به این نتیجه قناعت کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)